بورس پرس
1400/06/25
00:00
معاملات مشکوک پتروشیمی فرابورسی، سهم ورشکسته، چهار انبوه ساز + ۹ نماد

در روز افت ۸۶۶۷ واحدی شاخص، پتروشیمی فرابورسی، سهم ورشکسته، چهار شرکت انبوه ساز به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام با تعادل میان خریداران و فروشندگان آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۸۶۶۷ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۸.۲ و ۳۱.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، ایران خودرو، گروه بهمن، سایپا به همراه بانک تجارت با داد و ستد ۵۵۲، ۲۷۵، ۲۶۳، ۲۶۰ و ۲۱۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۹ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، تامین ماسه ریخته گری شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۲۱.۵ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۱۳۳.۸ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های آلومراد ، سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل ، شیمیایی سینا ، محور خودرو ، سخت آژند، سر مایه گذاری ساختمانی اعتماد گستر ، کاغدسازی کاوه ، پتروشیمی فارابی، توکا ریل ، ایتالران ، صنعتی مینو ، لوله و تجهیزات سدید (سهم ورشکسته) ، شهر سازی و خانه سازی باغمیشه و دلیجان طلایی شکوه پارس مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور پتروشیمی فارابی ، سهم ورشکسته، چهار شرکت انبوه ساز به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0