کوین ایران
1399/10/27
12:10
ویدیو معرفی سرویس Twetch + طریقه استفاده از کیف پول Moneybutton

در چند روز گذشته اخبار بسیاری در اطراف سرویس‌های فضای مجازی مثل توییتر و پیام‌رسان‌هایی همچون واتسپ وجود داشته که نشان‌دهندهٔ تمرکز بسیار بالا در لایهٔ تصمیم‌گیری ...

در چند روز گذشته اخبار بسیاری در اطراف سرویس‌های فضای مجازی مثل توییتر و پیام‌رسان‌هایی همچون واتسپ وجود داشته که نشان‌دهندهٔ تمرکز بسیار بالا در لایهٔ تصمیم‌گیری این سرویس‌هاست. تا جایی که توییتر حتی به رییس‌جمهور آمریکا هم رحم نکرده و حساب کاربری او را معلق نمود. حال سوال اصلی این است که راه‌حل چیست؟ و چگونه می‌توان راهکاری اتخاذ نمود که کاربران مالک داده‌های خود باشند؟


امکان ثبت داده در یک بلاک چین ، این امکان را به افراد می‌دهد تا از بلاک چین به عنوان یک پایگاه داده برای ثبت فعالیت‌های خود استفاده کنند، و سرویس‌دهندگانی همچون توییتر تنها یک رابط کاربری را ارایه دهند، به نحوی که کاربر می‌تواند رابط کاربری خود را تغییر داده، و از سرویس دیگری استفاده نماید، و هیچ مجموعه‌ای مالکیت اطلاعات ایجاد شده توسط کاربر را نخواهد داشت.


در این ویدیو به معرفی سرویس Twetch پرداختیم که سرویسی شبیه توییتر ارایه می‌دهد با این تفاوت که داده‌ها بر روی بلاک چین ذخیره می‌شوند ، و هیچ مجموعه‌ای نمی‌تواند کنترل داده را برعهده بگیرد و به نحوی دسترسی کاربران را از اطلاعاتی که خود ایجاد نموده‌اند قطع نماید. علاوه بر آن، در صورتی که کاربر بتواند نظر کاربران دیگر را جلب نموده به نحوی که صفحه او را دنبال کنند و یا مطالب ارسالی توسط وی را لایک کنند، کاربر درآمد کسب خواهد کرد.


برای هندل کردن پاداش‌ها و همچنین ثبت پست، کاربر نیاز به یک کیف پول تحت وب دارد که در این ویدیو طریقهٔ ساخت و استفاده از کیف پول Moneybutton نیز آموزش داده می‌شود. توجه داشته باشید که کیف‌های پول تحت وب از امنیت کمتری برخوردار هستند و برای ذخیرهٔ مقدار زیاد سرمایه مناسب نیستند.


نکته:


با توجه به اینکه تمامی فعالیت‌ها بر روی بلاک چین ذخیره می‌شود و امکان حذف داده وجود ندارد، کاربر می‌بایست نسبت به ثبت هرگونه مطلبی در Twetch تمامی موارد را بسنجد.



انتهای خبر

0
0