ارزینکس
1400/03/31
14:59
💢دولت ایران فعالیت انجمن بلاکچین را ممنوع اعلام کرده است 🔘 وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران، فعالیت‌های انجمن بلاکچین -IBC را مسدود کرده است، اما ای...

💢دولت ایران فعالیت انجمن بلاکچین را ممنوع اعلام کرده است



🔘 وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران، فعالیت‌های انجمن بلاکچین -IBC را مسدود کرده است، اما این انجمن مدعیست هنوز اخطار مستقیم دریافت نکرده‌است. به گفته منابع محلی، وزارت کشور از طریق اطلاعیه‌ای که هفته گذشته در روزنامه محلی همشهری آنلاین منتشر کرد، گزارشاتی در مورد عملکرد مالی IBC و معاملات با صرافی‌های رمزارزی را ارائه داده است. در آخر هفته نیز سازمان فعالیت‌های این انجمن را مسدود کرد، اما سخنگوی IBC، سپهر محمدی، که همچنین مدیر عامل یکی از دو صرافی رمزارزی است که به عنوان حامیان مالی وبسایت انجمن ذکر شده‌اند، گفت هیچ اخطار کلامی یا کتبی به اعضای هیئت مدیره داده نشده است.



🔘 به گفته رسانه های محلی، یکی از نمایندگان پارلمان ایران، سازمان‌های غیر دولتی داخلی فعال در حوزه کریپتو را به انتقال ارزهای خارجی به "خارج از کشور" متهم کرده است. IBC به عنوان یکی از سازمان‌های غیردولتی در حوزه کریپتو و بلاکچین، ضمن رد این ادعا گفت: "انجمن صرفا بر ارتقا فناوری بلاکچین در کشور متمرکز است نه سودجویی‌ها یا فعالیت‌های ضد قوانین مالی کشور"



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0