صکوک
1400/03/31
09:20
عرضه ۱۵۰۰ میلیارد ریال صکوک مرابحه برای سایپا یدک

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت بازرگانی سایپا یدک (سهامی خاص) به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ لغایت شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ در نماد "صیدک۴۰۴" عرضه عمومی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی…

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت بازرگانی سایپا یدک (سهامی خاص) به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ لغایت شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ در نماد "صیدک۴۰۴" عرضه عمومی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت بازرگانی سایپا یدک به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال جهت خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو(انواع روانکار) از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران عرضه می گردد.


این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۱۸ درصد می باشد که اقساط آن هر سه ماه یک بار پرداخت می گردد.


جهت تضمین پرداخت اقساط و اصل این اوراق در سررسید، بخشی از سهام شرکت کمک فنر ایندامین و شرکت پلاسکوکار توثیق گردیده است. شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان مسئولیت تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارد. شرکت کارگزاری پارسیان عامل فروش، شرکت واسط مالی بهمن دوم ناشر و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه عامل پرداخت این اوراق می باشند.


این دومین بار است که شرکت بازرگانی سایپا یدک اقدام به تامین مالی از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه می‌نماید. اولین صکوک این شرکت از نوع اوراق اجاره و به مبلغ ۸۵۰ میلیارد ریال بوده که در تیر ماه ۱۳۹۶ منتشر شده و تاریخ سررسید آن ۱۴۰۰/۰۴/۱۰ می باشد.


انتهای خبر

0
0