آکادمی هلاکوئی
1400/03/27
09:40
لایت کوین برای اولین بار در حراجی GSA عرضه می شود

وبسایت حراج فدرال General Services Administration Auctions برای…

وبسایت حراج فدرال General Services Administration Auctions برای چهارمین بار در سال جاری، تعداد زیادی بیت کوین را به حراج گذاشته است. نکته جالب توجه اینکه برای اولین بار لایت کوین در این حراجی حضور دارد.


طبق اطلاعات منتشر شده از GSA Auctions و چندین منبع خبری دیگر، ۱۵۰.۲ واحد لایت کوین، ۸.۹۲۵ واحد بیت کوین و ۰.۰۰۰۲۲۹ واحد بیت کوین کش در وب سایت GSA به حراج گذاشته می شود. در این حراجی، لایت کوین و بیت کوین کش در یک لات (واحد پایه سفارش LOT) و افزون بر آن، ۱۰ لات بیت کوین (از ۲ BTC تا ۰.۰۲۵ BTC) عرضه می شود.


این حراجی روز ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) ساعت ۵ عصر به وقت منطقه زمانی شرق آغاز و روز ۲۲ ژوئن (۱ تیر) ساعت ۵ بعد از ظهر بسته می شود. اگرچه پیش بینی می شود پیشنهادات اضافی زمان اتمام حراجی را تمدید کند.


وبسایت GSA اولین حراج بیت کوین خود را در اوایل ماه مارس (اواسط اسفند) برگزار کرد و به دنبال آن دو حراج دیگر در اواخر مارس و اواخر آوریل (اواخر فروردین و اواخر اردیبهشت) برگزار شد. در مجموع، تاکنون ۱۶.۹۹ واحد BTC در GSA به حراج گذاشته شده است.


در حالی که برنده اولین حراج بیت کوین GSA Auctions ، مبلغ ۹۰۰۰ دلار مابه التفاوت برای بیت کوین خود پرداخت کرد، ولی در حراجی های اخیر آن غالبا بیت کوین زیر ارزش بازار فروخته شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblockcrypto


انتهای خبر

0
0