اقتصاد آنلاین
1400/03/08
10:55
نگاهی به عملکرد ماهانه معدنی و صنعتی چادر ملو / رشد ۳۰۴درصدی مبلغ فروش کچاد

کچاد در اردیبهشت ماه به فروش دو هزار و ۶۱۰میلیارد تومانی رسید که رشد ۲۳۴درصدی نسبت به اردیبهشت ماه سال ۹۹ و رشد سه درصدی نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو در اردیبهشت ماه بیش از یک میلیون و ۳۸۰هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته یک درصد و نسبت به اردیبهشت ماه ۹۹، ۴۱درصد افزایش یافته است.


از بین محصولات « کچاد »، مقدار فروش کنسانتره آهن (خشک ) در اردیبهشت ماه به بیش از ۷۰۰هزار تن رسید و ۵۱درصد از فروش شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو را به خود اختصاص داد.


با این مقدار از فروش، کچاد در اردیبهشت ماه دو هزار و ۶۱۰میلیارد تومان درآمد کسب کرد. با وجود اینکه این مبلغ نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته ۲۳۴درصد افزایش یافته، همچنین نسبت به فروردین ماه سال جاری افزایشی سه درصدی را ثبت کرده است.


«کچاد» در اردیبهشت ماه ، بیش از ۹۲۵هزار تن «کنسانتره آهن (خشک )» تولید کرد که این مقدار نسبت به اردیبهشت ماه سال ۹۹، حدود ۱۶۱۰درصد و در مقایسه با فروردین ماه سال جاری حدود هفت درصد افزایش پیدا کرده است. «کنسانتره آهن (خشک )» شرکت معدنی و صنعتی ‌چادر ملو با ۹۲۵هزار تن، ۶۲درصد از کل تولید را به خود اختصاص داد.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


کچاد
انتهای خبر

0
0