آکادمی هلاکوئی
1400/07/15
10:30
شیبا اینو با سرمایه بازار از لایت کوین، چین لینک و بیت کوین کش پیشی می گیرد

شیبا اینو (Shiba Inu)، یک ارز رمزنگاری شده…

شیبا اینو (Shiba Inu)، یک ارز رمزنگاری شده با الهام از نژاد سگ شکاری ژاپنی، اکنون از نظر سرمایه بازار به جمع ۱۵ ارز رمزنگاری شده برتر وارد شده است.


بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap، این ارز رمزنگاری شده که توسط توسعه دهنده ناشناس به نام ریوشی در اواخر سال ۲۰۲۰ (آذر و دی ۱۳۹۹) ایجاد شده است، اکنون لایت کوین، چین لینک و بیت کوین کش را پشت سر گذاشته است.



Screenshot 2021 10 07 at 10 20 10 161914313528123232349 webp WEBP Image 800 × 313 pixels 300x117 - شیبا اینو با سرمایه بازار از لایت کوین، چین لینک و بیت کوین کش پیشی می گیرد

شیبا تنها ۱۸ درصد تا بازپس گیری بالاترین سطح خود در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) فاصله دارد.


رقیب دوج کوین تنها در یک هفته بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است و در میان علاقه فوق العاده قوی خرده فروشی به بهترین عملکرد ارز رمزنگاری شده تبدیل شده است.


حجم معاملات روزانه شیبا اینو به ۱۹.۴ میلیارد دلار رسیده است و در حال حاضر بیشترین معامله ارز رمزنگاری شده در صرافی های بایننس، کوین بیس و هیوبی است.


دوج کوین، سکه میم اصلی سگ، در واقع در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد کاهش یافته است.


روند صعودی رقابت شدید بین طرفداران دوج کوین و سیبا را تشدید کرد.


گلابر کنتسوتو (Glauber Contessoto)، میلیونر مستقل دوج کوین، اخیرا به یاد می آورد که ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم، بخشی از توکن های شیبا را که به او هدیه داده بود اهدا کرده و سپس بقیه را سوزانده است. در همین حال، او به هیئت مشورتی بنیاد تازه تاسیس دوج کوین پیوسته است.


بیلی مارکوس (Billy Markus)، بنیانگذار دوج کوین حتی ادعا کرد که در ماه می (اردیبهشت) از سوی جامعه شیبا اینو تهدید به مرگ شده است.


ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا هنوز شیبا را تایید نکرده است، گرچه بسیاری معتقدند که عکس اخیر توله سگ شیبا اینو ممکن است باعث رشد سه رقمی شده باشد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today



انتهای خبر

0
0