آکادمی هلاکوئی
1400/10/30
09:10
دعوت از پل نیکلن توسط SAVAGE برای نشان دادن جنبه سبز دنیای رمزارزها

پلتفرم SAVAGE، که یک بازار NFT کربن خنثی…

پلتفرم SAVAGE، که یک بازار NFT کربن خنثی عکاسی و فیلم‌برداری می باشد، عکاس و فیلم‌ساز مشهور، پل نیکلن (Paul Nicklen)، را به‌عنوان مشارکت‌کننده و مشاور پروژه دوستدار محیط‌زیست مبتنی بر رمزارز این شرکت معرفی کرده است.


پل نیکلن عکاس، فیلمساز، زیست شناس دریایی و یکی از بنیانگذاران Sea Legacy است که بیش از ۲۰ سال از محیط زیست زمین فیلمبرداری کرده است. او زندگی دوستدار محیط زیست را با ماجراجویی در محیط زیست ترسیم می کند و همچنین به تلاش های حفاظتی می پردازد.


آثار خلاقانه او به تخیل مخاطب جهانی کشیده شده است و به عنوان یک متخصص برجسته قطبی و حافظ محیط زیست در جهان تحسین شده است. او به عنوان یک عکاس برای سونی Artisan of Imagery و مجله National Geographic نیز آثاری ارائه کرده است.


نیکلن علیرغم اینکه میزان زیادی فیلم‌های ویدیویی ۸K را نگه داری می کند، از ورود به فضای NFT خودداری کرده است زیرا ارزش‌های او مغایر با اثرات مضر NFT بر محیط‌زیست است. تحقیقات Memo Atken می‌گوید که یک NFT تک نسخه‌ای متوسط ردپای کربنی تولید می‌کند که برابر با رانندگی یک خودروی بنزینی برای ۱۰۰۰ کیلومتر است. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که NFT‌هایی که طی ۶ ماه اخیر ضرب شده‌اند، ردپای کربنی ۲۶۰ مگاوات ساعتی ایجاد کردند.


در نتیجه، SAVAGE تصمیم گرفته است با Crypto Climate Accord، Polygon Studios و Energy Web همکاری کند تا یک برنامه غیرمتمرکز ایجاد کند که هیچ ردپای کربنی ایجاد نکند.


SAVAGE با پشتیبانی Crypto Climate Accord و Energy Web برای مدیریت کربن و به کارگیری قدرت بلاکچین اجماع اثبات سهام پالیگان (PoS)، اولین بازار NFT بدون کربن در جهان را با ویدیوی ۸K و بالاترین وضوح عکاسی از محتوای مشهور طراحی کرده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0