آکادمی هلاکوئی
1400/10/19
09:51
ارزش بازار شیبااینو از ابتدای سال ۳.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است

پس از افزایش محبوبیت و ارزش توکن شیبااینو…

پس از افزایش محبوبیت و ارزش توکن شیبااینو در سال ۲۰۲۱، این ارز دیجیتال در سال جدید با زیان بیشتری مواجه شد و خروج سرمایه قابل توجهی را به ثبت رساند.


بین روزهای ۱ تا ۸ ژانویه (۱۱ تا ۱۸ دی)، ارزش بازار شیبا حدود ۳.۵ میلیارد دلار کاهش یافت و از ۱۸.۶۸ میلیارد دلار به ۱۵.۱۶ میلیارد دلار رسید. اگر بخواهیم این تغییر را با مقیاس بیت کوین بیان کنیم باید بگوییم اخیرا ۲۴۰۲۷ بیت کوین از بازار شیبا اینو خارج شده و ازمجموع ۳۹۲،۵۸۰ بیت کوین به ۳۶۸،۵۵۳ بیت کوین رسیده است.


محرک های نوسانات شیبا


اگرچه کل بازار کریپتو در این مدت در حال نوسان بوده است ولی به طور کلی، نوسانات فعلی SHIB توسط فعالیت نهنگ های خاصی ایجاد شده است که در حال فروش دارایی های خود هستند. به عنوان مثال، در مقطعی، یک نهنگ به تنهایی ۳ میلیارد دلار از این رمزارز را به حساب های مختلف منتقل کرد و بازار را به وحشت انداخت.


اگرچه اشاره به دلایلی خاص برای نوسانات SHIB بحث چالش برانگیزی است، اما به نظر می رسد این توکن قربانی سقوط عمومی بازار شده باشد.


این نوسانات در بحبوحه یک دوره بی ثباتی در بازارهای مالی رخ داده است که مشخصه آن تورم فزاینده ای است که فدرال رزرو را مجبور به تشدید سیاست های پولی می کند. این اقدام تهدیدی برای کاهش جریان نقدینگی است که از دارایی های مختلف پشتیبانی می کند.


علیرغم این نوسانات، در میان طرفداران توکن هایی مانند SHIB یک حس صعودی عمیق وجود دارد که ظاهرا از دیگر معیارهای مثبت SHIB پدید آمده اند.


به عنوان مثال، SHIB همچنان باعلاقه زیادی از سوی بخش های مختلف روبرو است؛ ۹ شرکت برای سوزاندن درصد مشخصی از سود در کیف پول رسمی SHIB همکاری می کنند. توکن سوزی غالبا اقدامی مثبت در جهت افزایش ارزش یک دارایی دیجیتال است.


در عین حال، SHIB با لیست شدن در صرافی های مختلف در معرض دید کاربران بیشتری قرار می‌گیرد. صرافی ارزهای دیجیتال Uphold در تازه ترین اقدام خود اعلام کرده است که احتمالا تا اواسط ژانویه (اواخر دی) این ارز را به لیست خود اضافه می کند.


اگر شیبااینو بتواند این محبوبیت را همچنان حفظ کند انتظار می رود سال ۲۰۲۲ نیز سال پررونقی برای این رمزارز باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: finbold


انتهای خبر

0
0