فرارسانه
1401/05/25
15:50
📅نگاهی به بازارهای فرابورس در میانه هفته ✅مالکیت 2.1 میلیارد برگه سهم تغییر کرد ☸️بازارهای فرابورس ایران امروز میزبان بیش از 164 هزار معامله بو...

📅نگاهی به بازارهای فرابورس در میانه هفته



✅مالکیت ۲.۱ میلیارد برگه سهم تغییر کرد



☸️بازارهای فرابورس ایران امروز میزبان بیش از ۱۶۴ هزار معامله بودند. طی این معاملات ۲.۷ میلیارد برگه اعم از سهام، حق تقدم و اوراق مالی مورد مبادله قرار گرفت و ارزش معاملات به ۱۹ هزار و ۳۰۳ میلیارد تومان رسید.



☸️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران ، امروز ارزش معاملات بازار سهام به ۹۳۵ میلیارد تومان رسید و مشارکت‌کنندگان در بازارهای اول، دوم و پایه ۲.۱ میلیارد برگه سهم را طی بیش از ۱۴۷ هزار نوبت معاملاتی، میان خود رد و بدل کردند.



🔴شاخص کل فرابورس امروز تحت تاثیر تغییرات قیمت نمادهای بپاس، شراز، شاوان، فغدیر، شجم و کگهر حرکتی رو به پایین داشت و صبا تنها نمادی بود که توانست اثری مثبت روی آیفکس به جا بگذارد. شاخص کل فرابورس در پایان ساعت معاملاتی با ۸۲ پله کاهش روی ۱۹ هزار و ۱۰۲ واحد قرار گرفت.


در میان نمادهای حاضر در فرابورس، امروز ولبهمن، زکشت، قشیر، مفاخر، رنیک، وآوا و غشهداب در جدول نمادهایی با بیشترین افزایش قیمت قرار گرفتند. از سوی دیگر روند معاملات در نمادهای ثباغ، شراز، کایزد، فتوسا، ساینا، شجم و فروسیل به نحوی بود که این نمادها را با بیشترین افت قیمت مواجه ساخت.


دی، کرمان، ددانا، فرابورس، کایزد، فزر و فگستر پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار سهام در معاملات امروز بودند.



🏢در جریان معاملات امروز، ارزش تبادل بین بانک مرکزی و بانک‌های تجاری به ۱۲ هزار و ۳۱۱ میلیارد تومان رسید. بانک مرکزی امروز ۳۱ عملیات بازار باز در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس اجرا کرد که طی آن ۱۳۱.۷ میلیون برگه مالی مورد معامله قرار گرفت. امروز همچنین ۵۷ میلیون برگه مالی اسلامی به ارزش ۵ هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان در فرابورس خرید و فروش شد.



#گزارش_روزانه_بازار


#فرابورس



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0