رمزارز نیوز
1401/04/05
14:10
احتمال صعود بیشتر رمزارز آوه!

هفته گذشته بیت کوین با مقاومتی در ناحیه ۲۱،۶۰۰ دلار تا ۲۱،۸۰۰ دلار مواجه بود و هچنان درست زیر این مقاومت… مطالعه مطلب ...

هفته گذشته بیت کوین با مقاومتی در ناحیه ۲۱،۶۰۰ دلار تا ۲۱،۸۰۰ دلار مواجه بود و هچنان درست زیر این مقاومت معامله می‌شود. اگرچه بیت کوین برای شکستن موانع عبور تلاش زیادی کرد، اما آوه برخلاف بیت کوین، با هیچ مشکلی در انجام این کار مواجه نشد و این ارز دیجیتال در هفته گذشته بیش از ۶۰ درصد سود داشته است. ساختار صعودی آوه در نمودا‌رها مشهود بود و انتظار می‌رود این روند همچنان در روزهای آینده نیز قابل‌مشاهده باشد.


نمودار چهار ساعته AAVE نشان می‌دهد که این دارایی در اوایل این ماه به سرعت در حال کاهش بود و قیمت آن از سطح ۹۶ دلار به ۴۷ دلار سقوط کرد. در هفته گذشته اما، قیمت این رمزارز از مرز ۷۰ دلار عبور کرد که بالاترین قیمت آن در روند نزولی اخیر است.


این نشان‌دهنده جدا شدن ساختار بازار از روند نزولی است. علاوه بر این، قیمت همچنین کف‌های بالاتر را در ۶۲ دلار تشکیل داده و این سطح را به حمایت تغییر داده است. در نتیجه، انتظار می‌رود که سوگیری این رمزارز طی چند روز آینده هم صعودی باشد.


در مقابل، اگر قیمت دوباره به ۶۲ دلار و کمتر از آن برگردد، سوگیری بازار دوباره نزولی خواهد شد.


دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس میتونی ۳۰,۰۰۰ شیبا جایزه هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0