کانال تحلیلی پارسیس
1400/07/27
18:53
#نفت #یخبندان ⚠️نفت روز سه شنبه با کاهش اندکی روبرو شد ، اما با تنگنای عرضه انرژی در سراسر جهان در بالاترین سطح چند ساله خود باقی ماند ، در حالی...

#نفت #یخبندان



⚠️نفت روز سه شنبه با کاهش اندکی روبرو شد ، اما با تنگنای عرضه انرژی در سراسر جهان در بالاترین سطح چند ساله خود باقی ماند ، در حالی که کاهش دما در چین نگرانی ها را در مورد اینکه آیا بزرگترین مصرف کننده انرژی جهان می تواند نیازهای گرمایش خانگی را برآورده کند ، افزایش داده است


قیمت هر بشکه نفت برنت با ۳ سنت کاهش در ۸۴.۳۰ دلار در هر بشکه و معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با ۰.۱ درصد کاهش به ۸۲.۴۲ دلار رسید.


رشد قیمت برنت در این ماه هنوز نزدیک به ۷ درصد و WTI نزدیک به ۱۰ درصد است.



"فصل طوفان های اخیر آنقدر مخرب بود که تولیدکنندگان (ایالات متحده) هنوز از آسیب ناشی از (طوفان) ایدا به طور کامل بهبود نیافته اند."



❄️معامله گران و تحلیلگران می گویند با کاهش دما و نزدیک شدن به زمستان در نیمکره شمالی و افزایش تقاضا برای گرمایش ، قیمت نفت ، زغال سنگ و گاز طبیعی همچنان بالا می رود.


به گزارش AccuWeather.com ، هوای سردتر در حال حاضر چین را فرا گرفته است و دمای نزدیک به یخبندان برای مناطق شمالی پیش بینی شده است.



🔹معاملات آتی زغال سنگ در چین روز سه شنبه تا ۷.۸ درصد افزایش یافت .



انتظار می رود افزایش قیمت زغال سنگ و گاز طبیعی در آسیا باعث شود تا برخی از استفاده کنندگان نهایی به عنوان جایگزین به نفت ارزان قیمت تر روی آورند.



لوئیز دیکسون ، تحلیلگر Rystad Energy می گوید ، در حالی که هنوز مشخص نیست این عدم تعادل تا چه زمانی بر بازار نفت تاثیر می گذارد ، اما به نظر می رسد معامله گران نفت متقاعد شده اند که زمستانی گران قیمت در پیش است.



اختصاصی کانال تحلیلی پارسیس

انتهای خبر

0
0