ارزینکس
1400/09/10
16:16
💢 بانک مرکزی چین نظارت بر حوزه متاورس و NFT را در برنامه‌های خود دارد 🔘 متاورس و NFTها در تیررس بانک مرکزی خلق چین قرار دارند؛ این‌بار بانک خلق چی...

💢 بانک مرکزی چین نظارت بر حوزه متاورس و NFT را در برنامه‌های خود دارد



🔘 متاورس و NFTها در تیررس بانک مرکزی خلق چین قرار دارند؛ این‌بار بانک خلق چین تصمیم دارد تا این حوزه را با ابزارهای ضد پولشویی ردیابی کند. یکی از مدیران بانک خلق چین PBoC به این موضوع اشاره کرده که سرکوب ارزهای دیجیتال توسط چین در حال گسترش به سوی توکن‌های متاورس و NFT است. گو وونجون، مدیر واحد مبارزه با پولشویی-AML در PBoC، در یک نشست امنیت مالی ملی، به خطرات مرتبط با رها کردن "بدون نظارت" روندهای جدید اکوسیستم کریپتو مانند NFT و متاورس اشاره کرد.



🔘 وی گفت: "نوآوری سریع دنیای کریپتو نیازمند الزامات بالاتری از لحاظ نظارت بر ریسک و حاکمیت است. ماهیت مجازی اقلام دیجیتال، NFT و متاورس، در دنیای واقعی می‌تواند به عنوان پول مورد استفاده قرار گیرد" به عنوان گام دوم، گو اظهار داشت "چین باید نظارت و تجزیه و تحلیل تراکنش‌های دارایی مجازی را تقویت کند. او پیشنهاد کرد بانک‌ها و نهادهای خدمات پرداختی، باید فرستنده و گیرنده را با نام واقعی احراز هویت کنند و در عین حال توانایی شناسایی تراکنش‌های مشکوک را بهبود ببخشند."



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0