آکادمی هلاکوئی
1400/10/10
10:30
هاب زنجیره ای متقاطع دیفای، Umee،با فروش توکن کوین لیست ۳۲ میلیون دلار جمع آوری کرد

فروش کراس چین دیفای Umee در Coinlist رکورد…

فروش کراس چین دیفای Umee در Coinlist رکورد علاقه کاربران به این پلتفرم را شکست و با نزدیک به ۳۲ میلیون دلار جمع آوری به پایان رسید.


Coinlist گزارش داد که بیش از ۹۲۲۰۰۰ حساب Coinlist برای گزینه های ۱ و ۲ فروش توکن UMME ثبت نام کرده اند، که بالاترین عددی است که تاکنون برای فروش توکن در این پلتفرم وجود دارد. در پایان حدود ۶۳۰۰۰ حساب مشارکت داشتند.


دیروز یک پست مدیوم(Medium) از تیم Umee بیان کرد که بودجه برای گسترش تیم های توسعه و مهندسی استفاده خواهد شد. برنامه وب بتا برای این پلتفرم قرار است «در روزهای آینده» راه اندازی شود و شبکه اصلی قرار است تا اواسط فوریه (اواخر دی)عرضه شود.


طبق گزارش ها، افزایش ۳۲ میلیون دلاری، پنجمین افزایش درآمد عمومی در Coinlist در تمام سال است. BitDAO (BIT) که بیش از ۴۳ میلیون دلار و GuildFi (GF) بیش از ۱۳۹ میلیون دلار جمع آوری کرد که آن ها را در میان برترین دورهای فروش توکن عمومی امسال قرار می دهد.


این اقدام به ۶.۳ میلیون دلار Umee می افزاید که در ماه ژوئن(خرداد) در اولین سری سرمایه گذاری خصوصی خود به رهبری Polychain، Alameda Research، کوین بیس، CMS Holdings و دیگران جمع آوری شد.


Umee یک پلتفرم غیرمتمرکز است که امکان داد و ستد اهرم متقابل زنجیره ای و سود سهام را فراهم می کند. وب‌سایت آن ادعا می‌کند که می‌تواند به کاربران کمک کند «فرصت‌های بازدهی جدید را کشف کنند و برنامه‌های دیفای را که شبکه‌های متقاطع را به شیوه‌ای یکپارچه و بدون اعتماد کاوش کنند».


این شرکت توسط برنت ژو(Brent Xu)، یکی از همکاران اتریوم (ETH) و کازماس (ATOM) رهبری می‌شود که امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را «نوآورانه‌ترین مفهوم در ارزهای دیجیتال» می‌بیند. این تیم می‌خواهد ایده‌ها و فناوری مورد استفاده توسط Tendermint در کازماس را گسترش دهد که به بلاک‌چین‌های لایه‌یک جداگانه امکان تعامل با یکدیگر را می‌دهد.


به گفته ژو، Umee از پروتکل ارتباطات بین بلاک چین (IBC) از اکوسیستم کازماس استفاده می کند تا دارایی های بلاک چین های مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) بتوانند به صورت متقابل در سایر شبکه های بلاک چین لایه یک در برنامه های دیفای استفاده شوند. این طراحی مشابه کازماس است، اما Umee روی نرخ‌های بهره متقاطع زنجیره‌ای، استیکینگ چند زنجیره‌ای و اهرم بین زنجیره‌ای تمرکز دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0