رمزارز نیوز
1401/06/31
11:30
افزایش ۴۳ درصدی حجم معاملات کاردانو در آستانه به‌روزرسانی!

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط وبسایت CoinMarketCap، حجم معاملات ۲۴ ساعته کاردانو (ADA) یک رشد ۴۳ درصدی را… مطالعه مطلب ...

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط وبسایت CoinMarketCap، حجم معاملات ۲۴ ساعته کاردانو (ADA) یک رشد ۴۳ درصدی را تجربه کرده است. طبق داده‌ها، در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۱٫۷ میلیارد ADA مبادله شده است.


افزایش حجم معاملات می‌تواند نشان‌دهنده افزایش علاقه و توجه کاربران به یک پروژه خاص باشد. در مورد کاردانو نیز، این افزایش در حجم معاملات کمتر از ۲۴ ساعت قبل از ارتقای مورد انتظار واسیل (Vasil) که اجرای آن برای امروز برنامه‌ریزی شده، رخ می‌دهد. انتظار می‌رود که اجرای هارد فورک واسیل، پیشرفت‌های مختلفی را برای اکوسیستم کاردانو به همراه داشته باشد.


در زمان نگارش این خبر، رمزارز ADA در محدوده قیمتی ۰٫۴۵ دلار معامله میشود. این ارز دیجیتال در چند هفته گذشته در سطوح پایین‌تر از میانگین‌های متحرک معامله شده است. تلاش گاوها برای بالا بردن قیمت به بالای میانگین متحرک ۵۰ در نزدیکی ۰٫۴۹ دلار در ۱۸ سپتامبر توسط خرس‌ها رد شد.


حال، اگر قیمت توسط یک کاتالیزور مثبت مانند ارتقای واسیل تقویت شده و قیمت یک بار دیگر از سد میانگین متحرک ۵۰ عبور کند، خرس‌ها ممکن است چالش دیگری را در سطح ۰٫۶۴ دلار ایجاد کنند. اگر گاوها بتوانند این مانع را هم پشت سر بگذارند، ADA می‌تواند یک روند صعودی جدید را شروع کند.


انتهای خبر

0
0