اخبار اکس نوین
1400/06/30
10:18
چارلز هاسکینسون: سوزاندن واحدهای کاردانو همانند دزدی است

اکس نوین: چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو اخیرا در واکنش به پیشنهاد یکی از کاربران مبنی بر سوزاندن واحدهای این ارز دیجیتال برای ایجاد کمیابی اظهار داشت که پیشنهادی این کاربر، ناشی از حرص، آز و حماقت وی است. به عقیده هاسکینسون، سوزاندن واحدهای کاردانو سو استفاده از پول دیگران و دزدی است. وی در این رابطه گفت: ما بسیار خوشحالیم که می توانید به ما بگویید که باید پول دیگران را از بین ببریم تا بتوانید کمی پول اضافی بدست آورید و سپس کاردانو خود را بفروشید و به کار دیگری بپردازید. سوزاندن واحدهای کاردانو دزدی است به عقیده هاسکینسون، سوزاندن واحدهای کاردانو چیزی شبیه به سرقت از فروشگاه مواد…

اکس نوین : چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو اخیرا در واکنش به پیشنهاد یکی از کاربران مبنی بر سوزاندن واحدهای این ارز دیجیتال برای ایجاد کمیابی اظهار داشت که پیشنهادی این کاربر، ناشی از حرص، آز و حماقت وی است.


به عقیده هاسکینسون، سوزاندن واحدهای کاردانو سو استفاده از پول دیگران و دزدی است. وی در این رابطه گفت:


ما بسیار خوشحالیم که می توانید به ما بگویید که باید پول دیگران را از بین ببریم تا بتوانید کمی پول اضافی بدست آورید و سپس کاردانو خود را بفروشید و به کار دیگری بپردازید.


به عقیده هاسکینسون، سوزاندن واحدهای کاردانو چیزی شبیه به سرقت از فروشگاه مواد غذایی یا بیرون آوردن بنزین از اتومبیل دیگران است.


کاردانو ۴۵ میلیارد واحد توکن ADA دارد که به عقیده برخی از منتقدان بسیار زیاد است. برای درک زیاد بودن تعداد واحدهای کاردانو، بیت کوین را به خاطر آورید که تنها به ۲۱ میلیون واحد محدود شده است.


هاسکینسون به تازگی سازوکاری به نام «اثبات سوختگی» را در شبکه کاردانو ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا توکن های خود را با ارسال به آدرس های مخصوص از بین ببرند.


توکن سوزی فرایندی طبیعی در جامعه ارزهای دیجیتال است. در ماه نوامبر، بنیاد توسعه استلار از توکن سوزی ۵۵ میلیارد توکن استلار خبر داد که در آن زمان ارزشی ۴.۷ میلیارد دلاری داشت. بایننس، بزرگترین صرافی جهان نیز به طور معمول توکن های بایننس کوین را بر اساس حجم معاملات سه ماهه می سوزاند. جالب است بدانید با هارد فورک لندن، اتریوم نیز هرروز توکن سوزی دارد چراکه کارمزد گرفته شده از کاربران را می سوزاند و از گردش خارج می کند.


بر اساس داده های ethburned ، تا زمان نگارش این خبر در مجموع ۳۳۵۲۸۴.۸۳ واحد اتریوم معادل با ۱.۱۳۷ میلیارد دلار سوزانده شده و از گردش خارج شده است.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0