بتاسهم
1401/03/07
16:52
مجمع #دقاضی 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی سالیانه شرکت داروسازی شهید قاضی با مشارکت حداکثری سهامداران در حال برگزاری است... هیات مدیره در این مجمع ...

مجمع


#دقاضی


📌به گزارش همفکران مجمع عمومی سالیانه شرکت داروسازی شهید قاضی با مشارکت حداکثری سهامداران در حال برگزاری است...


هیات مدیره در این مجمع گزارش داد:


✅سال گذشته با ۱۱۰ درصد افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده، سرمایه شرک به ۸۵ میلیارد تومان رسید. بزرگترین بازسازی و نوسازی در صنعت دارویی شرکت ظرف ۵ ماه و با تعطیلی ۵ ماهه در این شرکت برگزار شد.



✅سود مجموعه ۲۴۲ میلیارد تومان سود خالص معادل سال قبل محقق شده است. با سهم ۸۵ درصدی بازار آمپول آب مقطر رتبه اول بازار را داریم. دقاضی جایگاه ویژه ای در محصولات تزریقی دارد و با ۳۷ درصد محصولات لیتری اولین تولید کننده بازار است. با استفاده از BFS در تولید برخی آمپول ها تنها تامین کننده بازار هستیم.



✅فروش شرکت ۲۳ و قیمت تمام شده ۶۸ درصد افزایش یافته است. نسبت بهای تمام شده به فروش ۴۳ درصد بوده است. حاشیه سود ناخالص ۵۸درصد بوده است و سود عملیاتی شرکت ۵۶ درصد بوده است. حاشیه سود خالص ۴۲ درصد است.



✅با توجه به سفارش‌های زیادی که از خارج از مرزها داریم، برنامه‌های زیادی برای صادرات داریم. از سازمان غذا و دارو انتظار داریم که با تسهیل‌گری زمینه را برای استفاده از این ظرفیت‌ها فراهم کند.


پروژه‌های توسعه‌ای خطوط تولید فرآورده های تزریق کم حجم، آمپول، ۹۸.۸ درصد نهایی و خط تولید در حال فعالیت است.



✅خط تولید سرم‌های تزریقی حجیم، به اتمام رسیده و از شهریور ۱۴۰۰ زیربار تولید رفته است. درباره تولید سرم‌های حجیم برنامه‌های توسعه‌ای ادامه دارد و در حال خرید خط جدید هستیم. سالن تهیه محلول، تجهیز و نوسازی آزمایشگاه نوسازی خط آبسازی جدید که مطالعات فنی آن انجام شده است، جزو پروژه‌های هستند که ذیل بند پروژه های بهبود دنبال می شوند.



✅با توجه به این که پروژه بازسازی کارخانه در مساحتی حدود ۲۳۰۰ متر مربع برابر با کل کارخانه و همزمان با تعطیلی کارخانه و ظرف ۵ ماه به انجام رسیده است، بزرگ‌ترین بازسازی و نوسازی در صنعت دارو انجام شده است. با جایگزین کردن خطوط کهنه با خطوط بروز و با اخذ دوباره مجوز از سازمان غذا و دارو، تولید و فعالیت شرکت دوباره آغاز شد. دستگاه‌های که عمر بالای ۲۰ سال داشتند اورهال و بازسازی شدند.



✅۱۶ پروانه جدید که ۱۱ پروانه برای اولین بار در کشور صادر شده‌اند، اخذ شده است. ۲۰ پرونده برای تولید محصولات جدید به سازمان غذا و دارو ارسال شده و در دست بررسی هستند.



انتهای خبر

0
0