مهدی افضلیان
1400/09/09
08:03
#بازار_آدمیزاد_استامینوفن_صندوق_سرمایه_گذاری ارزش معاملات بازار رفته رفته در حال کاهش می باشد اما اگر به قیمت ها نگاه کنید تغییرات زیادی را در آن ...

#بازار_آدمیزاد_استامینوفن_صندوق_سرمایه_گذاری



ارزش معاملات بازار رفته رفته در حال کاهش می باشد اما اگر به قیمت ها نگاه کنید تغییرات زیادی را در آن مشاهده نمی کنید. این نشان میدهد که بازار خالی از فروشنده است و در این قیمت ها حاضر به فروش نیست مگر در برخی از نمادهایی که شیطنت وجود دارد.



اما نکته ای که در معاملات بیشتر به چشم میخورد این است که با هر بالایی ( رسیدن به یک محدوده قیمتی ) شادهد فشار فروش هستیم. اما جنس این فشار فروش فرق میکند و کار آدمیزاد نیست. یعنی آدمیزاد ننشسته تا قیمت به ۲ درصد مثبت برسد و سپس شروع به فروش کند و مجددا بعد از کاهش قیمت و رسیدن به یک محدوده دست از فروش بکشد. اگر این کار آدمیزاد باشد قطعا چنان میفروشد که سهم را به صف فروش می رساند. ولی این نوع معاملات ( فروش در یک محدوده معین و کاهش قیمت سهم و سپس تعادل قیمت پس از کاهش ) کار غیر آدمیزاد است. 😡



عده زیادی این روزها پیام میدهند که بفروشیم و از بازار خارج شویم یا بمانیم؟🧐



قبلا در خصوص بازار و شرایط آن با انتخاب آقای رییسی و چشم انداز اقتصادی آن توضیح دادم و گفتم که سرکوب بازارها و کنترل قیمت دلار و افزایش آن به اندازه تورم، سیاست اقتصادی ۴ ساله اول دولت می باشد و تقریبا هم در حال رخ دادن است و فکر میکنم این سیاست هم فعلا ادامه دار باشد اما نگاه به متغیرهای فعلی اقتصاد نشان میدهد که سیاست اقتصادی دولت حکم استامینوفن ۵۰۰ را دارد و صرفا جلوی یک تورم افسار گسیخته را میگیرد اما رفته رفته اثر مخدر کاهش می یابد و انچه که نباید اتفاق می افتد مگر اینکه چاره ای برای آن شود.



در خصوص بازار هم فکر میکنم که اگر بازاری میشناسید که بازدهی بهتری برای شما دارد پس به سراغ آن بازار بروید و در ان سرمایه گذاری کنید و به دنبال بازدهی باشید در غیر این صورت بازار سرمایه آنقدر جذاب شده که به دید سرمایه گذاری یکی از بهترینهاست. سهم خاصی را پیشنهاد نمیکنم اما اگر برخی دانش فعالیت در بازار را ندارند پیشنهاد سرمایه گذاری در #صندوق های_سرمایه گذاری را دارم. صندوق هایی که در رشد و ریزش بازار عملکرد به مراتب بهتری نسبت به حداقل ۷۰ درصد سرمایه گذاران بازار دارند. با قطعیت می توان گفت ترند بلند مدت بازار سرمایه گذاری در #صندوق_ها می باشد.



@MEHDIAFZALIAAN

انتهای خبر

0
0