بورس پرس
1400/05/23
00:00
آغاز و پایان عملیات بازارگردانی چهار شرکت بورسی و فرابورسی از امروز و فردا

عملیات بازارگردانی دو و یک ساله سه شرکت بورسی و فرابورسی از امروز و فردا آغاز و بازارگردانی سهم بیمه ای فردا پایان می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، مریم کشمیری مدیر عملیات بازار نقد شرکت بورس اعلام کرد: عملیات بازارگردانی شرکت ‌گروه بهمن با شرایط مندرج در جدول از ۲۳ مرداد انجام می پذیرد.



همچنین پیرو درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی آرمان اندیش، انجام عملیات بازارگردانی در نماد شرکت بیمه البرز توسط این صندوق در پایان روز ۲۳ مرداد پایان خواهد یافت.


سروش خواجه حق وردی معاون نظارت بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین مبنی بر بازارگردانی سهام سرمایه گذاری صبا تامین قابل معامله در بازار اول فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز می شود.



پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق اختصاصی بازارگردانی ارزش آفرین صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر بازارگردانی سهام سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری قابل معامله در بازار اول فرابورس، بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز می شود.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0