اقتصاد آنلاین
1399/11/04
09:57
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ پالایشی‌ها در صدر تقاضای سهامداران قرار گرفتند

خالص تقاضا برای خرید سهام به رقم هزار و ۱۲۸۵میلیارد تومان رسید، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فرآورده‌های نفتی به ثبت رسید.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود سه هزار و ۳۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۱۲۸۵میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شپنا»، «سپیدار» و «شستا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پالایش نفت تهران حدود ۳۹۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فاهواز»، «وسدید» و «کدما» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۳۹۰میلیارد تومان (۴۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۱۰۰۰میلیارد تومان (۴۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۱۸.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«فرآورده‌های نفتی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۸۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۲۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۱۷۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۳۱درصد از پنج هزار و ۳۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۱۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۷۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۴۶۵میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


برترین صفوف خرید و فروش 99.11.04
نقشه صفوف خرید و فروش بورس 99.11.04
انتهای خبر

0
0