آکادمی هلاکوئی
1400/10/21
18:30
علیرغم اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، MATIC ،ETH و BAT همچنان نرخ سودآوری ۸۰٪ را حفظ می کنند

اگرچه اکثریت بازار با اصلاح ۲۰ درصدی به…

اگرچه اکثریت بازار با اصلاح ۲۰ درصدی به حرکت خود ادامه می دهد، برخی آلتکوین ها همچنان نرخ سودآوری خود را به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین نگه می دارند. در حالی که ارزش بازار اتریوم به طور قابل توجهی بیشتر از سایر رمزارزها است، اما همچنان می تواند با رقبای کوچکتر رقابت کند.


Matic و BAT


بر اساس شاخص IntoTheBlock، رمزارز های Matic و Basic Attention Token بالاترین نرخ های سودآوری در بازار را حفظ می کنند. BAT در بین سودآورترین رمزارزهای با ارزش بازار بیش از ۱ میلیارد دلار پیشتاز است.


بر اساس داده های بازار، این توکن با نرخ سود ۸۶ درصدی نگهداری می شود و به این معنی است که ۸۶ درصد از پوزیشن های موجود در بازار کمتر از قیمت فعلی باز شده است. تنها ۱۲ درصد از دارندگان BAT توکن های خود را با ضرر نگه می دارند.


در مورد دومین رمزارز سودآور در بازار، Matic نیز از زمان بالاترین رکورد خود بیش از ۲۲ درصد عقب نشینی کرده است و در حال حاضر با قیمت ۲/۲ دلار و رشد ۱۳ درصدی در شش روز گذشته معامله می شود.


عملکرد بازار اتریوم


در مورد دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار، متاسفانه اتریوم با Matic یا BAT هماهنگ نیست و در حال حاضر نرخ سودآوری ۷۳ درصد را نشان می دهد. در چند روز گذشته، اتر نتوانسته است نتایج مشابه پالی گان را نشان دهد و تنها موفق به رشد ۱ درصدی شده است.


2022 01 11 18 46 00 MATIC ETH and BAT Still Keep 80 Profitability Rate After Cryptocurrency Market - علیرغم اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، MATIC ،ETH و BAT همچنان نرخ سودآوری 80% را حفظ می کنند

در زمان انتشار این مقاله، Matic و BAT به ترتیب با ۷/۷ درصد و ۱ درصد سود معامله می شوند، در حالی که اتریوم اندکی به زیر آستانه سود ۱ درصدی حرکت می کند. هر سه رمزارز از پایان دسامبر ۲۰۲۱ (اوایل دی) اصلاح شدیدی را تجربه کردند و تقریبا ۲۰٪ از ارزش خود را از دست دادند که سودآوری آنها را از تقریبا ۱۰۰٪ به ۸۰٪ به طور متوسط کاهش داده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0