بورس پرس
1401/07/11
00:00
شرط فرابورس برای بازگشایی نماد دو شرکت اخراجی از بورس

دو شرکت اخراجی از بورس و درج شده در تابلو زرد بازار پایه با ارائه گزارش‌های لازم می‌توانند به‌زودی به گردونه معاملات بازگردند تا امکان نقدشوندگی سهام فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، طبق اعلام فرابورس، دو شرکت لیزینگ ایران و بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی که طی ماه‌های گذشته با لغو پذیرش از بورس تهران در تابلوی زرد بازار پایه درج نماد شدند با ارائه گزارش‌های لازم می‌توانند به‌زودی به گردونه معاملات بازگردند تا امکان نقدشوندگی سهام آنها برای سهامداران فراهم شود.


بر اساس این گزارش، بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کوی پس از ۱۸ سال حضور با دریافت کارت قرمز به فهرست شرکت های اخراجی از بورس اضافه و ۱۳ تیر از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران حذف و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس شد. این شرکت با سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل افشای اطلاعات از ۱۱ خرداد سال جاری با توقف و تعلیق نماد روبرو بود.


همچنین لیزینگ ایران پس از ۱۸ سال حضور با دریافت کارت قرمز به فهرست شرکت های اخراجی بورس اضافه و ۲۹ مرداد از فهرست شرکت های پذیرفته شده بورس تهران حذف و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس شد. این شرکت با سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش از ۵ مرداد سال جاری با توقف و تعلیق نماد روبرو بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0