آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
13:10
هولدرهای Shiba Inu با فعال شدن SHIB در پروتکل وام دهی Euler اکنون می توانند سود کسب کنند

پروتکل Euler Finance، یک پروتکل غیرامانی در اتریوم…

پروتکل Euler Finance، یک پروتکل غیرامانی در اتریوم که به کاربران اجازه می‌دهد تقریبا هر دارایی رمزنگاری را قرض دهند، فعال‌سازی Shiba Inu را در پروتکل خود اعلام کرد. این بدان معناست که دارندگان Shiba Inu اکنون می توانند توکن ها را قرض بگیرند یا قرض دهند و سود کسب کنند.


طبق گفته Euler Finance، “شیبا میزبان یک جامعه اختصاصی است که توکن را از یک میم کوین به یک اکوسیستم پر جنب و جوش با ارزش بازار تقریبا ۱۶ میلیارد دلار تبدیل کرده است!”


euler - هولدرهای Shiba Inu  با فعال شدن SHIB در پروتکل وام دهی Euler اکنون می توانند سود کسب کنند

شیبا اینو روندی را که در اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز کرد، ادامه می‌دهد، زمانی که شاهد هجوم لیست شدنها توسط صرافی‌های متعدد در کشورهای مختلف از جمله جمینای، کراکن، CoinDCX، Bit۲Me، کربیت(Korbit) کره جنوبی و Coinhako مستقر در سنگاپور بود. اکنون، جامعه SHIB پیش بینی می کند که Robinhood شیبا اینو را نیز لیست کند. طوماری در این رابطه تا زمان انتشار ۵۵۵۰۶۶ امضا به دست آورده است.


شیبا اینو “چیزهای شگفت انگیزی برای سال ۲۰۲۲” ارائه می کند


تیم Shiba Inu اخیرا در توییتی گفته است: “در حال کار روی چیزهای شگفت انگیز هستیم، ارتش شیبا! Woof!” کوئینی(Queenie)، مدیر کانال دیسکورد SHIB، در پایان سال ۲۰۲۱ بدون فاش کردن جزئیات بیشتر، اظهار داشت “با ورود به سال ۲۰۲۲ یک شگفتی بزرگ برای جامعه شیبا اینو وجود خواهد داشت”.


طبق گفته WhaleStats، همچنان که هولدرها چیزهای شگفت‌انگیزی را در اکوسیستم شیبا اینو پیش‌بینی می‌کنند، شبکه همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و بر اساس آمار WhaleStats، تعداد کل هولدرهای فعلی ۱،۱۳۰،۴۴۳ است.


سوزاندن توکن شیبا اینو نیز با سرعتی در حال پیشرفت ادامه دارد. به گفته شیب برن، ۴۱۰,۳۰۰,۷۵۳,۸۶۶,۳۷۳ شیبا از ۱ کوادریلیون عرضه اولیه سوزانده شده است.


در زمان انتشار، Shiba Inu با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۸۵۰ دلار معامله می شود که پس از کاهش هفته قبل، بازگشتی جزئی را تجربه می کند. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، Shiba Inu همچنین رتبه سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار را کسب کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0