آکادمی هلاکوئی
1401/02/13
10:40
الگورند اولین حامی بلاک چین جام جهانی فوتبال در ایالات متحده شد

شبکه بلاک چین الگورند (ALGO) با فیفا همکاری…

شبکه بلاک چین الگورند (ALGO) با فیفا همکاری کرده است تا یک قرارداد حمایت مالی و شریک فنی را امضا کند و در پی آن،این شبکه به اولین پلتفرم رسمی بلاک چین انجمن فوتبال تبدیل می شود.


قرارداد اعلام شده در روز دوشنبه ۲ می(۱۲ اردیبهشت) همچنین باعث می شود که الگورند به یک حامی منطقه ای در آمریکای شمالی و اروپا برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ تبدیل شود که در ماه های نوامبر و دسامبر(آبان و آذر ۱۴۰۱) در قطر برگزار می شود.


الگورند همچنین اسپانسر رسمی جام جهانی فوتبال زنان در استرالیا و نیوزلند در سال ۲۰۲۳ (۱۴۰۳)خواهد بود.


زنجیره اثبات سهام به فیفا در توسعه «استراتژی دارایی‌های دیجیتال» کمک می‌کند، با این اعلامیه که فناوری بلاک چین را در زمینه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) توضیح می‌دهد. بنابراین، ممکن است الگورند بتواند به فیفا در توسعه مجموعه NFT خود کمک کند. علاوه بر این، به عنوان بخشی از این مشارکت، الگورند یک کیف پول با پشتیبانی از بلاک چین ارائه خواهد کرد.


جیانی اینفانتینو(Gianni Infantino)، رئیس فیفا، خوشحالی خود را از این همکاری ابراز کرد و گفت که این “نشانه ای از تعهد فیفا به جستجوی مداوم بخش های نوآورانه برای رشد درآمد پایدار” است و افزود که او مشتاقانه منتظر “همکاری طولانی و مثمر ثمر با الگورند” است.


الگورند یکی دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال است که حامی مالی جام جهانی فوتبال است زیرا صرافی ارزهای دیجیتال Crypto.com در ماه مارس(اسفند ۱۴۰۰) به عنوان اسپانسر رسمی پلتفرم معامله کریپتو برای جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0