بورس۲۴
1401/05/06
10:21
شفاف سازی «زقیام»در خصوص گزارش تفسیری و روند پیشرفت پروژه سیرک

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت کشت و دام قیام اصفهان در خصوص اصلاحات گزارش تفسیری خود گفت.شرکت در خصوص پیشرفت واقعی پروژه سیرک بیان کرد که ۶.۲۷ درصد پیشرفت کرده است.

شفاف سازی «زقیام»در خصوص گزارش تفسیری و روند پیشرفت پروژه سیرک

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت کشت و دام قیام اصفهان در خصوص اصلاحات گزارش تفسیری خود گفت.شرکت در خصوص پیشرفت واقعی پروژه سیرک بیان کرد که ۶.۲۷ درصد پیشرفت کرده است.


شرکت در گزارش تفسیری اعلام کرد مطالبات شرکت نسبت به سال مالی قبل بالغ بر ۶۰.۴ درصد افزایش یافته که عمدتا ناشی از فروش نسیه و تاثیر افزایش نرخ فروش در آن است .به منظور وصول به موقع و کاهش دوره وصول مطالبات کمیته ای به منظور پیگیری وصول مطالبات از مشتریان تشکیل داده است.


شرکت در خصوص احداث گاوداری ۳۰۰۰ راس دام مولد روستای سیرک بیان کرد طی نامه شماره ۴۰/۳/۱۱۴۳۱۰ مورخ ۱۳۹۹.۵.۲۹ به تصویب ستاد برنامه رسید که در تاریخ شروع طرح از مهر سال ۱۳۹۹ و تاریخ اختتام پروژه تا مهر سال ۱۴۰۲ برآورد گردید.نرخ بازده داخلی کل سرمایه گذاری ۲۰ درصد و دوره بازگشت سرمایه در این طرح ۷ سال می باشد.


آینده نگری شرکتبه این صورت است ؛توسعه سطح کمی تولیدات ،توسعه کیفی محصولات و افزایش رضایت مشتریان،ارتقاء سطح سودآوری حاصل از فروش محصولات و تولید اقتصادی،توسعه و بهسازی نیروی انسانی ...


نگاهی هم به چشم انداز مدیریت جهت سال ۱۴۰۱ :پیشرو در تولید و عرضه محصولات دامپروری با محوریت تولید شیر از لحاظ کیفی و کمی در بین واحدهای دامپروری کل کشور تا سال ۱۴۰۴.


3456
انتهای خبر

0
0