آکادمی هلاکوئی
1400/09/23
03:00
خارج کردن XRP از فهرست صرافی کانادایی Bitbuy!

صرافی ارزهای دیجیتال کانادایی بیت بای (Bitbuy) اعلام…

صرافی ارزهای دیجیتال کانادایی بیت بای (Bitbuy) اعلام کرده است که ریپل(XRP)، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار، را در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۳ دی ۱۴۰۰) از فهرست خارج می‌کند.


این صرافی به کاربران اجازه می دهد تا این رمزارز را در برابر دلار کانادا و بیت کوین معامله کنند. در ژانویه، بازارهای XRP/CAD یا XRP/BTC هر دو از پلتفرم معاملات حذف خواهند شد.


Bitbuy از کاربران می‌خواهد تا قبل از خروج از فهرست، رمزارز‌های باقی‌مانده را از این صرافی خارج کنند.


این صرافی می افزاید که XRP با سایر ارزهای رمزنگاری ناشناس جایگزین خواهد شد.


تایید ثبت از OSC


در اوایل دسامبر(آذر)، Bitbuy مجوز کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) را برای فعالیت به عنوان یک فروشنده کاملا ثبت شده دریافت کرد و اولین پلتفرم معاملات ارز دیجیتال در کانادا بود که به چنین موفقیتی دست یافت.


در جدیدترین اطلاعیه خود، این صرافی بیان می‌کند که باید دستورالعمل‌های OSC را دنبال کند تا تصمیم بگیرد که آیا یک ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی شود یا خیر. Bitbuy می گوید که باید نظر تنظیم کننده های بین المللی را در نظر بگیرد.


این صرافی احتمال اضافه شدن دوباره XRP به پلتفرم را رد نمیکند، زیرا محیط نظارتی تغییر می کند:


“ما به نظارت بر وضعیت XRP ادامه خواهیم داد و در صورت تغییر شرایط، مطابق با آن عمل خواهیم کرد.”


بررسی نظارتی


در اوایل این ماه، نیوتن( Newton)، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در کانادا، اعلام کرد که ارز دیجیتال وابسته به ریپل را به همراه تتر( Tether)، بزرگترین استیبل کوین، از فهرست حذف خواهد کرد.


شکایت مهم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده( SEC) علیه ریپل تقریبا یک سال پیش تنظیم شد و یک نبرد حقوقی بد را آغاز کرد که طرفداران XRP ادعا می کنند تاثیر زیادی بر صنعت گسترده تر ارزهای دیجیتال خواهد داشت.


در ژانویه، تعداد زیادی از صرافی‌های مستقر در ایالات متحده، از جمله Coinbase، Kraken ، Binance.US و دیگر پلتفرم‌های معاملاتی، به دلیل عدم قطعیت نظارتی پیرامون ارز دیجیتال، معاملات XRP را متوقف کردند.


بیشترین سهم از حجم معاملات XRP متعلق به Binance و Huobi است .



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0