بورس۲۴
1400/07/04
17:13
تغییر نوع اطلاعیه در «حبندر»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر اعلام داشت با توجه به اینکه ابلاغ برنده شدن در مناقصه اجاره یک فروند شناور یدک کش ASD بصورت نمابر به دست این شرکت رسیده است لذا نوع اطلاعیه که می بایست نتیجه شرکت در مناقصه باشد تغییر نموده است.

تغییر نوع اطلاعیه در «حبندر»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر اعلام داشت با توجه به اینکه ابلاغ برنده شدن در مناقصه اجاره یک فروند شناور یدک کش ASD بصورت نمابر به دست این شرکت رسیده است لذا نوع اطلاعیه که می بایست نتیجه شرکت در مناقصه باشد تغییر نموده است.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0