آکادمی هلاکوئی
1400/05/21
13:00
فردی که همه چیز را به خاطر بیت کوین فروخت،شیوه محافظت از دارایی خود را فاش کرد

در سال ۲۰۱۷(۹۶) ، قبل از شروع هیجان…

در سال ۲۰۱۷(۹۶) ، قبل از شروع هیجان رمزارزها ، دیدی طاهوتو(Didi Taihuttu) مهمترین تصمیم زندگی اش را گرفت: او تمام دارایی های خود را فروخت و بیت کوین را با قیمت ۹۰۰ دلار خرید. شاید او چند ماه بعد وقتی به ۲۰X بازده سرمایه اش رسید ، بسیار خوشحال بود ، اما اکنون ، با معامله شدن هر بیت کوین بالاتر از ۴۶،۰۰۰ دلار ، Taihuttu باید بسیار فکر کند که چگونه می تواند از ثروت خود محافظت کند ، با توجه به اینکه او بانک خودش است.


نحوه محافظت از دارایی های خود ، همانطور که به CNBC گفت ، این است که دسترسی به وجوه خود را با استفاده از کل جهان به عنوان گاوصندوق شخصی خود عملا غیرممکن می کند:


Taihuttu نمی خواهد مقدار پولی را که دارد فاش کند ، اما در آن زمان مشخص بود که او خانه خود را برای ۸۵ BTC به فروش گذاشته است. او همچنین ماشین ، موتورسیکلت ، اسباب بازی های دخترانش و حتی برخی وسایل خانه را فروخت.


در حال حاضر ، او زمان خود را در سفر به سراسر جهان می گذراند ، عکس هایی از خود می گیرد که لباس بیت کوین پوشیده است و خدمات مشاوره ای ارائه می دهد. او هیچ حساب بانکی بزرگی ندارد و پولش حداقل در ۶ کیف پول پخش شده در اروپا ، آسیا ، آمریکای جنوبی و استرالیا ذخیره می شود.


ایده Taihuttu این است که حداقل یک کیف پول در هر قاره داشته باشد. تنها راه دسترسی به این پولها این است که به طور خاص به محل کیف پول سخت افزاری سفر کنید ، بنابراین این تصمیم ، گرچه غیرعادی است ، اما با توجه به نیازهای او نیز عملی است.


همانطور که به CNBC می گوید ، او حتی به راه حل های بانکی برای نگهداری کیف پول های سخت افزاری خود اعتماد نمی کند و آنها را در مکان هایی تصادفی مانند آپارتمان اجاره ای یا خانه دوستان پنهان می کند.


این کیف پول ها ۷۴ درصد از سرمایه او را به خود اختصاص می دهند. ۲۶ درصد دیگر را Taihuttu در کیف پولهای نرم افزاری نگه می دارد که از آن برای لذت بردن از زندگی استفاده می کند و در صورت نیاز بیت کوین را می فروشد.


Taihuttu عاشق بیت کوین است ، اما طرفدار متعصب(maxi) نیست


علاوه بر بیت کوین ، او Litecoin و Ethereum هم در اختیار دارد. بدیهی است ، او باید مقدار قابل توجهی از توکن های بیت کوین کش را داشته باشد زیرا بیت کوین را قبل از فورک خریداری کرده است. با این حال ، او چنین اطلاعاتی را فاش نکرده است.


Taihuttu هیچ برنامه ای برای تغییر شیوه زندگی یا استراتژی سرمایه گذاری خود ندارد. درست مانند تام لی ، او همچنین انتظار دارد بیت کوین به زودی به حداقل ۱۰۰ هزار دلار برسد ، حداقل طبق مصاحبه ای از سال ۲۰۲۰(۹۹) ؛ اگرچه او از افت شدید نمی ترسد.


و تا اینجا ، به نظر می رسد همه چیز برای او بسیار خوب پیش می رود. سرمایه گذاری بر روی بیت کوین بدون شک بهترین تصمیم مالی بوده است و او از این امر دریغ نمی کند که به رسانه ها اطمینان دهد بیت کوین طلای قرن ۲۱ است.






این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0