رمزارز نیوز
1401/04/10
14:00
با خوابیدن رمزارز بگیرید! به همین راحتی؟

اسلیفای (SleeFi) یک برنامه جدید متمرکز بر سبک زندگی است که در بخش وب ۳ و پیرامون حیاتی‌ترین فعالیت زندگی… مطالعه مطلب ...

اسلیفای (SleeFi) یک برنامه جدید متمرکز بر سبک زندگی است که در بخش وب ۳ و پیرامون حیاتی‌ترین فعالیت زندگی روزمره ما، یعنی خواب، توسعه یافته است. این برنامه که بر روی پروتکل اولانچ (Avalanche) ساخته شده، یکی از خلاقانه‌ترین پروژه‌ها است که امکان کسب درآمد از طریق مفهوم خواب را فراهم می‌کند.


دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس میتونی ۳۰,۰۰۰ شیبا جایزه هدیه بگیری!


دریافت جایزه به گزارش سایت کریپتو نیوز، گیم پلی خاص این بازی به این صورت است که کاربران می‌توانند در قالب یک توکن غیرقابل تعویض (NFT)، یک تخت خواب را دریافت کنند. سپس، آن‌ها خواهند توانست با خوابیدن، توکن اختصاصی این برنامه را که SLFT نام دارد، به دست آورند. از این توکن می‌توان در خود بازی و یا برای کسب سود در خارج از آن، استفاده کرد.


به این ترتیب، اسلیفای قصد دارد با تبدیل خواب به یک فعالیت سرگرم‌کننده و مفید، همراه با طیف گسترده‌ای از ابزارها، آیتم‌ها و پاداش‌ها، به مبارزه با بی‌خوابی، به ویژه برای افراد افسرده که معمولا کمبود خواب دارند، کمک کند!


شروع بازی در اسلیفای

برای بهره‌مندی از قابلیت‌های جذاب اسلیفای و کسب درآمد از طریق آن، کاربران باید مراحل زیر را دنبال کنند:


به وب سایت رسمی مراجعه کرده و برنامه اسلیفای را دانلود و نصب کنند. با ثبت نام و ایجاد یک حساب کیف پول جدید، به انجمن بپیوندند. رمزارز اولانچ (AVAX) را به کیف پول درون برنامه‌ای خود انتقال داده و برای شروع، یک تخت خواب را در قالب NFT خریداری کنند. تیم توسعه‌دهنده اسلیفای قصد دارد این برنامه را در سپتامبر امسال در فروشگاه‌های Google Play و AppStore عرضه کند.


اسلیفای چگونه کار می‌کند؟

اسلیفای به کاربران خود اجازه می‌دهد تا میزان خواب خود را در هر روز محاسبه کرده و بر اساس آن، پاداش دریافت کنند. توکن‌ها و پاداش‌هایی که کاربران بعد از خواب دریافت می‌کنند، با کیفیت و مدت خواب رابطه مستقیم دارند. برای این کار، هر بازیکن باید یک NFT (تخت خواب) داشته باشد که هرکدام از آنها، دارای ویژگی‌های منحصربه‌‌فرد هستند. در کل، ۴ نوع تخت مختلف موجود است که هر کدام بر اساس سبک خواب کاربران، زمان خواب قابل اندازه‌گیری خود را دارند.


اساسا، کاربران نمی‌توانند هر زمان که بخواهند مدت زمان خواب خود را محاسبه کنند و این اندازه‌گیری را می‌توان فقط یک بار در روز انجام داد.


رمزارزهای درون بازی اسلیفای

توکن اصلی بازی اسلیفای، SLFT نام دارد که کاربران می‌توانند از آن برای بهبود NFT‌های خود و حتی، ضرب NFTهای جدید، استفاده کنند. توکن‌های SLFT را می‌توان روزانه و به محض زدن STOP (توقف) پس از خواب، دریافت کرد.


بازی اسلیفای یک توکن حاکمیتی به نام SLGT نیز دارد که امکان مشارکت در مدیریت اکوسیستم این بازی را برای هولدرهای خود، فراهم می‌کند.


با توجه به همه آن‌چه که گفته شد، به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده اسلیفای قصد دارد با بازی جدید خود، صنعت بازی‌های درآمدزا را متحول کرده و به یکی از خلاقانه‌ترین برنامه‌های NFT در سال ۲۰۲۲ تبدیل شود.


انتهای خبر

0
0