بورسینه
1400/12/25
09:55
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۱۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۰۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #ورنا، #خساپا و #خودرو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری رنا، ۱۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #وحافظ، #غدشت و #فجوش در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۶۵میلیارد تومان (۸۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۰میلیارد تومان (۷۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۱نماد و حجم صف‌های فروش در سه نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت جوش و اکسیژن ایران (#فجوش) به ۷.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«خودرو و ساخت قطعات» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۵۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۶۲میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» با تقاضای فروش ۲۳میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0