آکادمی هلاکوئی
1400/10/02
14:30
صددرصد دارندگان پالیگان (MATIC ) روی سود هستند!

تحلیل های تازه پلتفرم IntoTheBlock حاکی از آن…

تحلیل های تازه پلتفرم IntoTheBlock حاکی از آن است که در پی آخرین افزایش قیمت رمزارز پالیگان (MATIC )، صد درصد دارندگان این ارز اکنون در سود هستند. نکته جالب اینکه، دومین نهنگ بزرگ اتریوم که طبق بررسی های WhaleStats در بین ۱۰۰۰ کیف پول اتر به این جایگاه رسیه است، ۱ میلیون واحد توکن MATIC با ارزشی بالغ بر ۲۶۹۰۰۰۰ دلار خریداری کرده است.


بر اساس آمار WhaleStats، رمزارز MATIC در بین نهنگ‌های اتریوم بسیار موفق ظاهر شده است، زیرا در ۲۴ ساعت گذشته در بین ۱۰ هودل کننده برتر و ۱۰ توکن برتر خریداری شده قرار گرفته است. MATIC پس از رشد نزدیک به ۲۸ درصدی طی سه روز گذشته به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۲.۷۱ دلار رسید. نشانگر ورودی/خروجی IntoTheBlock نشان می‌دهد که ۱۰۰٪ دارندگان پالیگان در قیمت ۲.۶۳ دلار روی سود هستند.


نقاط عطف پالیگان


با راه اندازی یونی سوآپ در بستر بلاکچین پالیگان، این شبکه نقطه عطف بسیار بزرگی را برای خود و اکوسیستم بزرگتر اتریوم رقم زده است. همه قراردادهای Uniswap V۳ در شبکه اصلی PoS پالیگان مستقر شده‌اند و پالیگان اکنون در رابط کاربری رسمی یونی سوآپ پشتیبانی می‌شود.


همانطور که امروز در خبر آمد، مرورگر اپرا نیز از همکاری آینده خود با بلاکچین پالیگان خبر داد. این ادغام، قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ اجرایی شود. MATIC در زمان نگارش این مطلب، با قیمت ۲.۵۸ دلار معامله شده و در رتبه چهاردهم ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0