بورس۲۴
1399/10/26
15:36
سازمان بورس از دولت مستقل می شود؟

عضو هییت رییسه مجلس گفت: جهت بررسی رانتها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران، طرح تحقیق و تفحص از سازمان بورس با امضای ۵۰ نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در جلسه علنی مطرح می‌شود.

بورس۲۴ : عضو هییت رییسه مجلس گفت: جهت بررسی رانتها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران، طرح تحقیق و تفحص از سازمان بورس با امضای ۵۰ نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در جلسه علنی مطرح می‌شود.


حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط و وضعیت بورس، اظهار داشت: متوسط زیان سهامداران در بورس به ۵۰درصد رسیده و کسانی که اوایل تابستان وارد بورس شدند، حتی تا ۷۰ درصد سرمایه‌شان آب رفته است.


وی با بیان اینکه چه کسی پاسخگوی نابودی سرمایه مردم است؟ ادامه داد:کنترل بورس دست دولت است اما احساس مسیولیت ندارد که همین مسیله باعث نگرانی است.


عضو هییت رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بورس مستقل شده و دولت نتواند هر طور خواست یکه تازی کند، افزود: در این راستا تدوین طرح استقلال بورس از دولت را آغاز کرده‌ایم.


حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: همچنین جهت روشن شدن وقایع رخ داده در بورس، بررسی رانتها و مفاسد رخ داده و حمایت از حقوق سهامداران طرح تحقیق و تفحص از بورس هم با امضای ۵۰نماینده تدوین و در کمیسیون اقتصادی تصویب و بزودی در جلسه علنی مطرح می‌شود.


منبع: تسنیم


انتهای خبر

0
0