آکادمی هلاکوئی
1401/04/05
20:11
به گفته نیکلاس مرتن، پنج آلت کوین با ریزش بیت کوین از خود قدرت نشان می‌دهند

یکی از تحلیلگرهای ارزهای دیجیتال که به دقت…

یکی از تحلیلگرهای ارزهای دیجیتال که به دقت دنبال می‌شود، می‌گوید که با تلاش بیت‌کوین (BTC) برای ساخت یک کف جدید، پنج آلت‌کوین با مارکت کپ بزرگ نشانه‌هایی از قدرت را به نمایش می‌گذارند.


نیکلاس مرتن (Nicholas Merten) به ۵۱۶،۰۰۰ مخاطب خود در یوتیوب گفت که با کاهش قیمت بیت کوین، تغییر در بازار آلت کوین ها آغاز شده است.


“ما در حال وارد شدن به نوعی از مرحله کاپیتولاسیون (تسلیم) در ریزش بیت کوین هستیم، به این معنی که در قلمرو متوسط هزینه دلاری هستیم (فرآیندی است که سرمایه گذار طبق یک زمان بندی خاص، علیرغم پایین آمدن قیمت یک دارایی، مبلغ ثابتی را به خرید آن اختصاص می‌دهد). هنوز ممکن است چند هزار دلار قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند، اما در حال حاضر در محدوده ۷۰٪ کمتر از بالاترین سطح تاریخی آن هستیم و حتی با در نظر گرفتن محیط کلان، احتمالا وارد مرحله کاپیتولاسیون جانبی می شویم.”


مرتن این واقعیت را برجسته می کند که XRP اکنون در حال به دست آوردن مومنتوم صعودی در جفت بیت کوین خود (XRP/BTC) است.


“شما XRP را در اینجا می‌بینید که خود را به سطحی بازگردانده که اساسا از ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد ۹۹) به طور مداوم در حال رنج زدن بوده است، بنابراین واقعا با عملکرد بیت کوین در ژوئن ۲۰۲۰ برابر است.”


2022 06 26 19 06 40 Five Altcoins Are Showing Strength As Bitcoin Bottoming Begins According to Ana - به گفته نیکلاس مرتن، پنج آلت کوین با ریزش بیت کوین از خود قدرت نشان می‌دهند

مرتن می‌گوید بایننس کوین نیز در برابر بیت کوین (BNB/BTC) قدرت نشان می‌دهد.


“ما BNB را داریم که در برابر جفت بیت کوین خود خط حمایت صعودی را حفظ کرده است. اساسا فقط چند درصد از اوج های می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) یا اوج های آن در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰) فاصله دارد، بنابراین در مقابل بیت‌کوین چندان آسیب ندیده است.”


2022 06 26 19 07 39 Five Altcoins Are Showing Strength As Bitcoin Bottoming Begins According to Ana - به گفته نیکلاس مرتن، پنج آلت کوین با ریزش بیت کوین از خود قدرت نشان می‌دهند

مرتن می‌گوید ارزش پلتفرم قرارداد هوشمند سولانا نیز در چند هفته گذشته در برابر بیت کوین (SOL/BTC) افزایش یافته است.


“ما اینجا زیاد در مورد سولانا صحبت نمی کنیم، اما باید به آن اعتبار بدهم. سولانا نسبت به پایین ترین سطوح حدود ۷۶ درصد و نسبت به اوج های نزدیک خود ۷۲ درصد رشد کرده است.”


2022 06 26 19 08 51 Five Altcoins Are Showing Strength As Bitcoin Bottoming Begins According to Ana - به گفته نیکلاس مرتن، پنج آلت کوین با ریزش بیت کوین از خود قدرت نشان می‌دهند

این تحلیلگر همچنین به افزایش قیمت Avalanche در برابر بیت کوین (AVAX/BTC) پس از رالی آن در سال جاری اشاره می‌کند.


“ما Avalanche را دیده‌ایم که ریزش زیادی داشته است، تقریبا در یک خط روند نزولی تا ۸۰ درصد نسبت به اوج های خود کاهش داشته است، و شاهد بازگشت بزرگی در قیمت بوده‌ایم که از پایین‌ترین قیمت خود در اینجا حدود ۵۰ درصد در برابر بیت‌کوین رشد کرده است. دیدن این چارت واقعا هیجان انگیز است.”


2022 06 26 19 09 47 Five Altcoins Are Showing Strength As Bitcoin Bottoming Begins According to Ana - به گفته نیکلاس مرتن، پنج آلت کوین با ریزش بیت کوین از خود قدرت نشان می‌دهند

در نهایت، این تحلیلگر Uniswap را برجسته می‌کند و به دستاوردهای عظیم آن در برابر بیت کوین (UNI/BTC) در چند هفته گذشته اشاره می‌کند.


“UNI در اینجا یک جهش فوق‌العاده به میزان ۸۷ درصد داشته است. همین اوایل امروز تا حدود ۹۴ درصد هم رشد کرده است.”


2022 06 26 19 10 51 Five Altcoins Are Showing Strength As Bitcoin Bottoming Begins According to Ana - به گفته نیکلاس مرتن، پنج آلت کوین با ریزش بیت کوین از خود قدرت نشان می‌دهند

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0