بورس۲۴
1401/06/30
13:51
حقیقی ها دوباره جذب صندوق های با درآمد ثابت شدند

در روز جاری ارزش معاملات خرد به ۲,۲ همت هم نرسید که این مقدار نسبت به روز قبل ۶ درصد افت داشت. حقیقی ها حدود ۲۴۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند اما در مقابل حدود ۱۰۹ میلیارد تومان به صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله در بازار تزریق کردند. تراز پول خرد این صندوق ها پس از سه روز متوالی منفی بودن، مثبت شد.

حقیقی ها دوباره جذب صندوق های با درآمد ثابت شدند

بورس۲۴ : در روز جاری ارزش معاملات خرد به ۲,۲ همت هم نرسید که این مقدار نسبت به روز قبل ۶ درصد افت داشت. حقیقی ها حدود ۲۴۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند اما در مقابل حدود ۱۰۹ میلیارد تومان به صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله در بازار تزریق کردند. تراز پول خرد این صندوق ها پس از سه روز متوالی منفی بودن، مثبت شد.


گروه سرمایه گذاری با جذب حدود ۱۳ میلیارد تومان در صدر بیشتریو ورود پول حقیقی قرار گرفت. در حالی که گروه محصولات شیمیایی با ورود حدود ۴۴ میلیارد تومان بیشترین ورود پول از سوی حقوقی ها را شاهد بود.


بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی نمادهای صباح، مادیراح و فولاد بودند. اما خصدرا به عنوان بیشترین خروج پول حقیقی و ورود پول حقوقی در بازار امروز معرفی شد.


امروز ۷۳ درصد از نمادها منفی بودند. شاخص کل ۸۷ صدم درصد افت کرد و در محدوده یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد قرار گرفت. فارس، کگل، فولاد، تاپیکو، کچاد، شپنا و پارسان بیشترین نقش را در این کاهش داشتند.


شاخص هموزن نیز با افت ۵۶ صدم درصدی تا ارتفاع ۳۹۵ هزار واحد پایین رفت. در بازار فرابورس هم شاخص ۱۰۰ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0