بورس پرس
1400/09/24
09:31
سه شرکت مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ ، ۵۹ و ۴۷ درصدی گرفتند

سه شرکت بورسی و فرابورسی با دربافت مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ ، ۵۹ و ۴۷ درصدی ، آماده برگزاری مجمع فوق العاده و اعمال تامین مالی شدند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت فولاد آلیاژی ایران از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد.


براین اساس، "فولاژ" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱.۲ به ۲.۴ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و با هدف جلوگیری از خروج نقدینگی در آینده و مدیریت جریان نقدینگی جهت انجام طرح های توسعه یزد یک و نورد وایر اعمال خواهد شد.


همچنین شرکت بورسی سبحان دارو با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۵۹ درصدی ( معادل ۹۰ میلیارد تومان ) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران ، می تواند سرمایه اسمی ۱۵۳ میلیارد تومانی را به ۲۴۰ میلیارد تومان برساند و صرف نوسازی و تجهیز خط تولیدی جامدات و خرید و جایگزینی ماشین آلات کند.


صنایع نسوز توکا هم که در بازار اول معاملات فرابورس حضور دارد ، طبق تصمیمات مجمع فوق العاده ۲ آذر سال گذشته مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از ۱۵ به ۱۱۳ میلیارد تومان می تواند نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از ۷۷ به ۱۱۳ میلیارد تومان معادل ۴۷ درصد اقدام کند.


تامین مالی "کتوکا" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خواهد بود وصرف اجرای طرح توسعه پروژه تولید ۱۰ هزار تن آجر کربن منیزیت می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0