آکادمی هلاکوئی
1401/04/13
20:10
صرافی Coinlocally از ویژگی های جدید خود رونمایی کرد

پلتفرم Coinlocally از زمان راه اندازی خود در…

پلتفرم Coinlocally از زمان راه اندازی خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، بر روی رفع موانع پذیرش ارزهای دیجیتال در بین تازه کارها متمرکز شده است. این سرویس مبادلات رمزارزی این هدف را با UX/UI بصری و جعبه ابزار غنی از ویژگی های خود برطرف می‌کند.


2022 07 04 18 58 03 Coinlocally Crypto Service Introduces New Features Releases NFT Marketplace  Re - صرافی Coinlocally از ویژگی های جدید خود رونمایی کرد

در ژوئن ۲۰۲۲ (تیر)، Coinlocally به مهم‌ترین بروزرسانی خود در ماه‌های اخیر نزدیک‌تر شد و آماده است که فرصت‌های جدیدی را برای همه نوع معامله‌گری باز کند. همچنین، در روزهای آینده، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال می‌توانند به بازار Coinlocally NFT برای ضرب، خرید و فروش NFT های خود دسترسی داشته باشند.


بروزرسانی های Coinlocally در یک نگاه: ویژگی‌های جدید و بازار NFT


در اوایل سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، پلتفرم Coinlocally بزرگترین بروزرسانی خود را تاکنون ارائه کرده است. این پلتفرم قرار است رابط وب و اپلیکیشن موبایل خود را ارتقا دهد. نسخه بازار Coinlocally NFT نیز بزودی معرفی می‌شود.


بنابراین، چه چیز جدیدی در Coinlocally وجود دارد؟


ابزارهای معاملاتی اسپات به برنامه تلفن همراه و رابط وب اضافه می‌شوند.


ماژول معاملات آتی در برنامه ها فعال می‌شود.


داشبوردهای پس انداز در برنامه تلفن همراه و رابط وب در دسترس هستند.


بازار NFT در جولای ۲۰۲۲ (تیر) فعال می‌شود.


رمزارز Coinlocally Coin (CLYC) در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ معرفی می‌شود.


پس از فعال شدن این بروزرسانی، Coinlocally قرار است به یک رهبر در بخش معاملات ارزهای دیجیتال مناسب برای تازه‌کارها و اکوسیستم های پس انداز تبدیل شود.


Coinlocally بازار NFT خود را در جولای ۲۰۲۲ راه اندازی می‌کند


برای تبدیل شدن به بخشی از انقلاب NFT در حال انجام، Coinlocally پلتفرم خود را برای کلکسیون‌های دیجیتال، در بازار NFT Coinlocally راه‌اندازی می‌کند. این بازار قرار است در جولای ۲۰۲۲ (تیر) در شبکه اصلی راه اندازی شود.


بازار NFT این صرافی بصورت کامل متمرکز خواهد بود: تمام عملیات آن به صورت زنجیره ای تایید می‌شود تا از مشارکت عادلانه و فراگیر همه تیم ها بدون در نظر گرفتن ماموریت ها و بودجه آنها اطمینان حاصل شود.


این بازار بر استخراج، ذخیره سازی و تجارت NFT ها توسط سازندگان محتوای دیجیتال درجه یک در سطح جهانی متمرکز خواهد بود. به این ترتیب، بازار NFT Coinlocally به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا به مجموعه های برتر و انحصاری NFT توسط هنرمندان مشهور دسترسی داشته باشند. این بازار کل چرخه اقتصاد NFT را تسهیل می‌کند: مشتریان آن می‌توانند توکن‌های خود را به‌طور یکپارچه و بدون ترک این پلتفرم ایجاد کرده و بر روی آنها کار کنند.


راه اندازی این بازار نقطه عطفی بزرگ برای Coinlocally، جامعه جهانی آن و کل اکوسیستم Web۳ خواهد بود. برای جشن گرفتن این موفقیت عظیم، Coinlocally قصد دارد یک کمپین تبلیغاتی گسترده برای اولین های بازار NFT خود راه اندازی کند.


در طول جولای ۲۰۲۲، تمام عملیات ها در بازار NFT Coinlocally با کارمزد صفر انجام خواهند شد. این کمپین تبلیغاتی برای معرفی ابزارهای Coinlocally به مخاطبان گسترده ای از ارزهای دیجیتال در مناطق مختلف جهان طراحی شده است. ضرب کردن و فروش NFT ها تا به حال به این اندازه از لحاظ منابع کارآمد نبوده است.


Coinlocally ویژگی های جدیدی را به رابط وب و برنامه تلفن همراه خود اضافه می‌کند


از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، مشتریان جدید و فعلی Coinlocally می‌توانند تجربه معاملات و استیکینگ خود را با ویژگی های جدید اضافه شده توسط تیم ارتقا دهند.


اول از همه، ابزارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال در حال حاضر در هر دو برنامه تلفن همراه برای گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS و لپ‌تاپ‌ها فعال شده‌اند. گفتنی است، معامله گران می‌توانند دارایی های مورد علاقه خود را در حال حرکت و از خانه، دفتر و غیره معامله کنند.


معاملات اسپات در Coinlocally از طریق رابط های بصری و غنی از ویژگی های کاربردی در دسترس است. بنابراین، ماژول معاملات اسپات Coinloally هم برای مبتدیان ارز دیجیتال و هم برای معامله گران حرفه ای جذاب به نظر می‌رسد.


2022 07 04 19 00 35 Coinlocally Crypto Service Introduces New Features Releases NFT Marketplace  Re - صرافی Coinlocally از ویژگی های جدید خود رونمایی کرد

تیم Coinlocally یک ماژول معاملات آتی را به برنامه های موبایل خود اضافه کرده است. در بخش Coinlocally Futures، معامله‌گران می‌توانند از نوسانات قیمت در هر جهت با اهرم جذاب درآمد کسب کنند. همان طور که می‌دانید این فرصت هم ریسک های خود را دارد. با این حال، در میان افزایش نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، به معامله گران اجازه می‌دهد تا سود خود را افزایش دهند. همچنین، در بازارهای نزولی، معامله گران می‌توانند از معاملات پوزیشن های شورت سود ببرند.


برای مبتدیان ارزهای دیجیتال، ماژول معاملاتی Coinlocally Futures می‌تواند اولین تجربه معامله با اهرم باشد. در بخش معاملات آتی، قراردادهای بیت کوین (BTC) در کنار همه آلت کوین های اصلی – اتر (ETH)، XRP، لایت کوین (LTC)، پالی‌گان (MATIC) و غیره – و استیبل کوین های دلاری مانند تتر (USDT) در دسترس هستند.


یک ماژول پس انداز ارز دیجیتال هم به رابط وب و هم به دو برنامه موبایل Coinlocally اضافه شده است. برخلاف اکثر داشبوردهای پس انداز و استیک، داشبورد Coinlocally ابزارهای درآمد غیرفعال یکپارچه و ساده را به هولدرهای ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.


ماژول پس انداز Coinlocally برنامه های وام دهی انعطاف پذیر را با APY های بالا ارائه می‌دهد. کاربران Coinlocally می‌توانند به طور یکپارچه توکن های خود را با هیچ کارمزد اضافی به حساب های پس انداز انتقال دهند. همانند ماژول‌های معاملاتی معاملات اسپات و آتی، حساب‌های پس‌انداز Coinlocally با بیت‌کوین (BTC)، تتر (USDT) و طیف وسیعی از آلت کوین های اصلی کار می‌کنند.


برای اینکه تجربه کار با Coinlocally جذاب‌تر و با ارزش‌تر باشد، این پلتفرم بازار NFT و اولین توکن بومی خود، یعنی Coinlocally Coin (CLYC) را معرفی می‌کند.


Coinlocally یک توکن کاربردی را برای ابزارهای خود معرفی می‌کند


Coinlocally دارایی پیشگام خود، یعنی Coinlocally Coin (CLYC) را در ۱ جولای ۲۰۲۲ (۱۰ تیر) منتشر کرد. این توکن قرار است از طریق کمپین پیش فروش اولیه (ICO)، قدیمی ترین روش فروش توکن در Web۳، به فروش برسد.


در مجموع، تیم این صرافی ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن CLYC صادر خواهد کرد. این عرضه قطعی است و تحت هیچ شرایطی افزایش نخواهد یافت. توکن CLYC به عنوان یک توکن BEP-۲۰ در BNB Chain صادر می‌شود.


برای اطمینان از مشارکت منصفانه، دموکراتیک و فراگیر، Coinlocally یک قیمت برای همه شرکت کنندگان در این ICO تعیین می‌کند. یک بایننس کوین (BNB) برابر با ۵۵،۰۰۰ توکن CLYC خواهد بود. به این ترتیب، ۱ CLYC حدود ۰/۰۰۴ دلار ارزش دارد. توکن های CLYC در وب سایت اصلی Coinlocally در دسترس خواهند بود.


توکن های CLYC در سرویس های مختلف Coinlocally یکپارچه خواهند شد. برای شروع، از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، توکن‌های CLYC به همراه چند توکن دیگر در ماژول استیک این پلتفرم پذیرفته می‌شوند.


2022 07 04 19 02 11 Coinlocally Crypto Service Introduces New Features Releases NFT Marketplace  Re - صرافی Coinlocally از ویژگی های جدید خود رونمایی کرد

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، توکن CLYC به یک بلاک چین خود میزبان با پشتیبانی از قراردادهای هوشمند منتقل خواهد شد. CLYC همچنین در ابزارهای معاملاتی Coinlocally همراه با بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره ادغام خواهد شد. از سه ماهه دوم تا سوم سال ۲۰۲۳، توکن های CLYC در بخش های آتی و مارجین جعبه ابزار معاملاتی Coinlocally یکپارچه خواهند شد.


در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، توکن های CLYC در صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال Coinlocally (DEX) ادغام خواهند شد. همچنین، در سال ۲۰۲۳، توکن‌های CLYC به بازار Coinlocally Peer-to-Peer (P۲P) و ابزار Coinlocally Convert نیز اضافه خواهند شد. Coinlocally Convert ساده‌ترین راه برای خرید ارزهای دیجیتال مناسب برای معامله‌گرانی خواهد بود که در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک چین تخصص کمی دارند.


معرفی Coinlocally، سرانجامی در معاملات رمزارزی برای افراد تازه کار و حرفه ای


با این بروزرسانی، Coinlocally به یک اکوسیستم پیشرو برای معاملات اسپات ارزهای دیجیتال و معاملات آتی، پس‌انداز و استیک تبدیل می‌شود.


معامله و پس انداز


داشبورد معاملاتی Coinlocally شبیه یک صرافی رمزارزی درجه یک است. این پلتفرم نمودارهای قیمت لحظه ای، اوردر بوک ها، تاریخچه سفارشات و یک ماژول برای قرار دادن سفارشات مارکت و سفارشات لیمیت را در خود دارد.


در ماژول معاملات اسپات، بیش از ۱۰۰ دارایی در دسترس است، از جمله ارزهای سنگین مثل بیت کوین و اتریوم، کوین های جدید دیفای مثل AAVE و ۱INCH، رمزارزهای پیشرو PoS مانند کاردانو (ADA) و پالی‌گان (MATIC)، استیبل کوین های درجه یک و پایدار USDT ،USDC ،TUSD ،GUSD و غیره. همچنین، Coinlocally ارزهای فیات پیشرو مانند USD ،EUR ،TRY ،IDRT و GBP را نیز می‌پذیرد.


در ماژول پس‌انداز، هولدرهای رمزارزی می‌توانند دارایی‌های خود را برای یک دوره از پیش تعیین‌شده قفل کنند تا پرداخت‌های دوره‌ای را روی دارایی غیرفعال کریپتویی خود دریافت کنند.


زیرمجموعه ها و برنامه همکاری در فروش


برای اینکه کاربرانش بتوانند از نفوذ رسانه های اجتماعی خود کسب درآمد کنند، Coinlocally یک برنامه زیرمجموعه گیری چند سطحی را راه اندازی کرده است. برای هر نفر دعوت شده، کاربران Coinlocally می توانند تا ۴۰ درصد از کمیسیون معاملاتی خود را دریافت کنند. همچنین، هر معامله‌گری که از طریق برنامه زیرمجموعه گیری به Coinlocally می‌پیوندد، می‌تواند از این پلتفرم با تخفیف‌های دو رقمی در کارمزد معاملات استفاده کند.


همچنین، برای معامله‌گرانی که مخاطبان زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند (بیش از ۵۰۰۰ دنبال کننده برای حساب‌های رسانه های اجتماعی یا بیش از ۵۰۰ عضو برای جامعه معاملاتی)، Coinlocally یک برنامه مشارکتی جذاب و با ارزش را معرفی کرده است. رهبران برنامه های همکاری در فروش می‌توانند تا ۴۰٪ از کارمزد معاملاتی که از کاربران دعوت شده گرفته می‌شود را دریافت کنند.


ایردراپ و مسابقات معاملاتی


از زیرساخت‌های Coinlocally می‌توان برای ایردراپ‌ها و مسابقات معاملاتی استفاده کرد. به عنوان مثال، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، Coinlocally یک ایردراپ COTI را برای کاربران بایننس (BNB) ترتیب داد. در مجموع ۱۱۴ میلیون توکن COTI بین شرکت کنندگان این ایردراپ توزیع شد.


همچنین، انجمن Coinlocally در مسابقات معاملاتی بایننس نیز شرکت می‌کند. این مسابقات در سال ۲۰۲۲، معامله گرانی را شامل می‌شد که بیش از ۵۰۰ USDT در معاملات خود وارد می‌کنند. بهترین معامله گران از پلتفرم Coinlocally جوایز دریافت می‌کنند.


حرف آخر


Coinlocally، یک اکوسیستم رمزارزی دوست دار مبتدیان، دستخوش یک ارتقاء اساسی شده است که شامل راه اندازی معاملات اسپات و آتی در برنامه ها و رابط وب است.


همچنین، تیم آن ICO اولین توکن بومی خود یعنی Coinlocally Coin (CLYC) را شروع کرده است. فروش این توکن در ۱ جولای ۲۰۲۲ در وب سایت رسمی Coinlocally آغاز شده است.


ثبت‌نام از طریق لینک زیر:


https://coinlocally.com/register?referral_id=۲۰۸۱۹۰۱


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0