بورسینه
1401/05/31
12:47
📌اوضاع در هم بر هم بورس ادامه دارد 🔹شاخص کل بورس سومین روز هفته را نیز کاهشی به پایان برد و با افت بیش از ۵٬۴۰۰ واحدی تا ارتفاع یک میلیون و ۴۲۴ ه...

📌 اوضاع در هم بر هم بورس ادامه دارد



🔹شاخص کل بورس سومین روز هفته را نیز کاهشی به پایان برد و با افت بیش از ۵٬۴۰۰ واحدی تا ارتفاع یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحدی عقب نشینی کرد. شاخص کل در این مدت با افت حدود ۲درصدی معادل ۲۷ هزار واحد همراه شده است.



🔹کگل، فولاد، کچاد و وبلمت بیش‌ترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند و خودرو، نوری و کالا از کاهش بیش‌تر شاخص جلوگیری کردند.



🔹هرچند شاخص هم‌وزن با افزایش ۷۷۱ واحدی همراه شد اما نسبت به میانه بازار با کاهش همراه بوده است.



🔹بازار امروز نشان داد که تا مشخص شدن نتیجه برجام، شرایط نوسانی بورس ادامه دارد و نمی توان شاهد شکل گیری روند مشخصی در هیچ یک از گروه ها بود.



🔹ارزش معاملات خرد هم هرچند با ۲هزار و ۸۲۴ میلیارد تومان نسبت به روز گذشته کمی بهبود یافت اما از ابتدای هفته دوباره به زیر ۳هزار میلیارد تومان بازگشته است.



🔹امروز خروج ۲۳۳ میلیارد تومانی پول حقیقی ثبت شد که های وب با ۲۵، خساپا و فولاد با ۱۹ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را تجربه کردند. در نقطه مقابل فزر با ۱۸، زاگرس با ۱۳ و آسیاتک با ۹ میلیارد تومان شاهد بیش‌ترین ورود پول حقیقی بود.



انتهای خبر

0
0