آکادمی هلاکوئی
1400/03/02
14:20
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲ خرداد)

سقوط بیت کوین به زیر ۳۵ هزار دلار…

سقوط بیت کوین به زیر ۳۵ هزار دلار


دیروز، قیمت بیت کوین در آستانه بازیابی بود چرا که توانست بالاترین قیمت روزانه خود را در ۳۸۲۰۰ دلار ثبت کند (در Bitstamp).


با این حال، خرس ها با پیگیری این حرکت، شروع به پایین کشیدن قیمت کردند. تا جایی که امروز تا پایین ترین سطح روزانه در حدود ۳۴۴۷۹ دلار کاهش یافت. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین در تایم فریم ۲۴ ساعته حدود ۴.۴٪ کاهش را نشان می دهد.


با بیشتر کردن این بازه زمانی خواهیم دید که وضعیت نامساعدتر به نظر می رسد. طی هفت روز گذشته، این ارز رمزنگاری شده تقریبا ۲۵٪ کاهش یافته است زیرا در اوایل روز چهارشنبه قیمت تا تراز ۳۰ هزار دلار ریزش کرد.


نکته امیدوار کننده این است که چیرگی بیت کوین بر بازار در حال افزایش است. ارزش کل بازار رمزنگاری در حدود ۱۸۰ میلیارد دلار کاهش یافته است، اما چیرگی این ارز تقریبا به ۴۶ درصد رسیده است و این نشان دهنده عملکرد نسبتا بهتر بیت کوین نسبت به آلتکوین ها می باشد.


روزهای سخت آلتکوین ها


وضعیت در بازار آلتکوین ها خیلی بدتر به نظر می رسد. امروز بخش غالب بازار قرمز رنگ شده است. در حال حاضر اتریوم حدود ۹٪ کاهش در یک روز را نشان میدهد، بایننس کوین حدود ۱۲.۵ درصد و کاردانو حدود ۷.۵ درصد افت قیمت داشته اند.


بازار 2 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (2 خرداد)

از میان ۱۰۰ ارز رمزپایه برتر بر اساس ارزش بازار، تنها XinFin Network و Shiba با ۱۰ درصد رشد و Theta و Theta Fuel هرکدام با ۳٪ رشد، امروز وضعیتی متفاوت داشته اند.


سایر آلتکوین های دارای ارزش بازار کم تا متوسط هم روزهای سختی را سپری می کنند. برای مثال، زیلیکا، یرن فایننس، سیاکوین، راون کوین و فانتوم همگی بالای ۵۰ درصد از ارزش خود را طی یک هفته اخیر از دست داده اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0