بورسینه
1400/05/23
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود ۹هزار و ۵۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #پارس، #شستا، #شتران، #خودرو و #فولاد به ترتیب در رتبه اول تا پنجم...

🔹روز جاری در مجموع حدود ۹هزار و ۵۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #پارس، #شستا، #شتران، #خودرو و #فولاد به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در اولین روز هفته معادل ۵۵۰میلیارد تومان سهام پتروشیمی پارس دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۳۵۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۶۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۲۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۶.۱درصد از کل سهام شیر پاستوریزه پگاه گیلان (#غگیلا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۳سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۰نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0