آکادمی هلاکوئی
1400/10/19
00:00
بیت کوین ممکن است نزدیک به انتهای اصلاحات جاری باشد!

شرکت تحلیلی IntoTheBlock که بر روی ارزهای دیجیتال…

شرکت تحلیلی IntoTheBlock که بر روی ارزهای دیجیتال متمرکز است، در توئیت اخیر خود خاطرنشان کرده که ممکن است پتانسیل یک فشار کوتاه بیت کوین در کار باشد.


تجزیه و تحلیل آن بر اساس نسبت بهره باز بیت کوین نسبت به ارزش بازار این ارز دیجیتال پرچمدار است که اخیرا به اوج یک ساله، تقریبا ۲.۲۵ درصد رسیده است.


بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Coinglass ، سود باز معاملات فیوچرز بیت‌کوین، که نشان‌دهنده تمام قراردادهای منقضی نشده توسط معامله‌گران است، اخیرا به رکورد جدید ۱۶.۶۸ میلیارد دلاری رسیده است که غول ارز دیجیتال بایننس( Binance )، ۲۸.۸۶ درصد از مبلغ را به خود اختصاص داده است. گروه FTX با ۱۷.۶۵ درصد و CME با ۱۴.۰۶ درصد، در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.


IntoTheBlock یادآوری می‌کند که نسبت OI/MC نیز در مقابل پس‌زمینه کاهش قیمت بیت‌کوین در جولای ۲۰۲۱ (تیر)، ماهی که بیت‌کوین قبل از از سرگیری روند صعودی خود به ۲۹۴۰۰ دلار سقوط کرد، افزایش یافت.


از این رو، شرکت تحلیلی انتظار دارد که سناریوی مشابهی این بار اجرا شود.


بیتکوین 2 - بیت کوین ممکن است نزدیک به انتهای اصلاحات جاری باشد!

بیت کوین اکنون در مسیر ثبت سومین ماه متوالی نزولی خود قرار دارد و قیمت آن در ماه جولای، ۱۰ درصد کاهش یافت. در حال حاضر در صرافی های اصلی در قیمت ۴۱۵۰۲ دلار متغیر است.


ترس شدید و شرایط فروش بیش از حد


در ۷ ژانویه(۱۷ دی)، شاخص قدرت نسبی ( RSI ) در نمودار روزانه بیت کوین، برای اولین بار از ۱۷ می(۲۷ اردیبهشت) به زیر ۳۰ رسید که نشان می دهد بزرگترین ارز دیجیتال بیش از حد فروخته شده است.


در ۸ ژانویه(۱۸ دی)، شاخص «ترس و طمع» بیت کوین که به طور گسترده ردیابی شده بود به ۱۰ کاهش یافت.


بازار گاوی ممکن است هنوز از دور خارج نشده باشد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، مایک نووگراتز( Mike Novogratz )، مدیرعامل گلکسی دیجیتال ( Galaxy Digital )، اخیرا پیش‌بینی کرده است که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال ممکن است به ۳۸۰۰۰ دلار برسد، که محدوده پایین‌تری از یک منطقه پشتیبانی اصلی است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0