سنا
1400/05/05
13:57
آیفکس با بورس تهران همراه شد

در جریان معاملات امروز، (سه شنبه، پنجم امرداد ماه) شاخص کل فرابورس با کاهش ۴۸ واحد به رقم ۱۹ هزار و ۲۱۹ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، برپایه معاملات چهارمین روز هفته فرابورس ایران، بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۸ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۹۱ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال دادوستد شد .


در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۹۴ واحد، بیمه پاسارگاد با ۲۰ واحد، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۱۸ واحد، شرکت پتروشیمی زاگرس با ۸ واحد و شرکت نفت ایرانول با ۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر رشد شاخص را داشته اند .


در مقابل شرکت فولاد هرمزگان جنوب با ۲۶ واحد، شرکت صنعتی مینو با ۱۷ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با ۱۴ واحد، شرکت صنعتی دوده فام با ۱۳ واحد و شرکت پتروشیمی مارون با ۹ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند .


همچنین، شرکت سنگ آهن گهر زمین با ۴.۹۵ درصد، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با ۴.۷۶ درصد، شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر با ۴.۶۸ درصد، شرکت کشت و دامداری فکا با ۴.۵۳ درصد و شرکت ذوب آهن اصفهان با ۴.۳ درصد بیشترین افزایش قیمت را داشته اند .


از سوی دیگر، شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با ۳۸.۹۷ درصد، شرکت صنعتی دوده فام با ۲۴ درصد، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با ۴.۹۹ درصد، شرکت داروسازی کاسپین تامین با ۴.۷۶ درصد و شرکت کشت و دام قیام اصفهان با ۴.۷۴ درصد بیشترین کاهش قیمت را داشته اند.


انتهای خبر

0
0