آکادمی هلاکوئی
1401/06/15
09:40
حذف استیبل کوین USDC توسط بایننس

طی اطلاعیه ای که روز دوشنبه منتشر شد:…

طی اطلاعیه ای که روز دوشنبه منتشر شد: صرافی بایننس در نظر دارد تا دومین استیبل کوین دلاری جهان (USDC) را که یک توکن وابسته به دلار آمریکا و صادر شده توسط شرکت Centre است را حذف کند. بایننس توضیح داد که قصد دارد در صورت عدم برداشت وجوه توسط کاربران تا ۲۹ سپتامبر (۷ مهر)، وجوه مانده در قالب این استیبل کوین را به صورت خودکار به BUSD تبدیل کند.


صرافی در بیانیه ای در روز ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) اعلام کرد: « به منظور افزایش نقدینگی و کارایی سرمایه برای کاربران، بایننس تبدیل خودکار BUSD را برای موجودی های کاربران و سپرده های جدید استیبل کوین های USDC، USDP و TUSD با نسبت ۱:۱ معرفی می‌کند. سپس در این اطلاعیه آمده است که بایننس در حال حذف چند جفت معاملاتی دیگر در قسمت معاملات آنی نیز می باشد.


این جفت ها قبل از مهلت تبدیل خودکار در ۲۹ سپتامبر حذف خواهند شد و سه روز قبل از حذف آن ها، معاملات آن ها نیز متوقف خواهند شد. بایننس در تاریخ ۲۶/۰۹/۲۰۲۲ (۴ مهر) ساعت ۰۳:۰۰ به وقت محلی جفت های معاملاتی اسپات زیر را حذف و معامله را متوقف می‌کند: USDC/BUSD، USDC/USDT، USDP/BUSD، USDP/USDT، TUSD/BUSD، TUSD/USDT، ”


برخی از افراد در شبکه های اجتماعی از این اقدام انتقاد کردند و برخی دیگر این تصمیم را تحسین کردند. تعداد زیادی از افراد دیگر سوال کردند که چرا بایننس این تصمیم را گرفته است. بایننس علاوه بر اینکه بزرگترین صرافی رمزارزی از نظر حجم معاملات است، صادرکننده سومین استیبل کوین بزرگ، BUSD نیز است. دارایی رمزارزی وابسته به دلار ارزش بازاری در حدود ۱۹.۴۴ میلیارد دلار دارد. ارزش بازار USDC امروز ۵۱.۸۹ میلیارد دلار است که کمی کمتر از ارزش بازار تتر (USDT) در حدود ۶۷.۵۹ میلیارد دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0