آکادمی هلاکوئی
1400/10/23
16:10
دوج کوین،پیشتاز رالی ۲۴ ساعت گذشته بازار آلتکوین ها!

رالی آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال…

رالی آلت کوین ها در بازار ارزهای دیجیتال با بهبود قیمتی اکثر توکن‌ها و کوین‌ها، پس از اصلاحات در شب سال نو که باعث تشدید اصلاحات در بازار شد، ادامه دارد.


دوج کوین ( Dogecoin ) در رالی پیشرو است


طبق داده‌های CoinMarketCap ، دوج کوین پیشتاز رالی بازیابی آلت‌کوین هایی با سرمایه بیش از ۱۰ میلیارد دلار است. رتبه دوم را شیبا اینو ( Shiba Inu ) با ۱۲ درصد رشد ۲۴ ساعته در اختیار دارد در حالی که دوج کوین با ۱۳ درصد افزایش قیمت، رتبه اول را در اختیار دارد.


ظهور ناگهانی قدرت خرید در هر دو ارز دیجیتال مرتبط با سگ، شگفتی خوشایندی برای سرمایه گذاران هر دو جامعه بود، زیرا هیچ تغییر اساسی در احساسات یا پیشینه خبری آن دارایی ها مشاهده نشده است.


دوجکوین 1 - دوج کوین،پیشتاز رالی 24 ساعت گذشته بازار آلتکوین ها!

با توجه به شاخص های حجم در TradingView و CoinMarketCap ، تعداد معامله گران دوج کوین تغییر قابل توجهی نداشته است، که نشان می دهد افزایش قیمت با تغییر در احساسات سرمایه گذاران پشتیبانی می شود.


آلت‌کوین‌ها از یک نزول قوی باز می‌گردند


با توجه به ارزش بازار کریپتو بدون احتساب بیت کوین، این بازار در سه روز گذشته تقریبا ۱۰۰ میلیارد دلار به دست آورده است. داده‌ها با میانگین قیمت آلت‌کوین‌هایی مانند Doge ، Shiba و پالی گان ( Matic ) مرتبط است.


بازار کریپتو نیز با جریان‌های مبادله‌ای از آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم( Ethereum ) مواجه شده است، اما علاوه بر این، هیچ سیگنال نزولی در شاخص‌های درون زنجیره‌ای و بازار مشاهده نشده است.


در زمان انتشار این مطلب، دوج کوین با قیمت ۰.۱۷ دلار معامله می شود که اولین زمان رالی کوتاه مدت خود را از اواخر دسامبر(اوایل دی) نشان می دهد. آخرین باری که سرمایه گذاران میم کوین عملکرد قوی بازار را از سکه تجربه کردند، ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) بود، زمانی که تسلا( Tesla ) پذیرش دوج کوین را به عنوان یک ابزار پرداخت برای محصولات خود اعلام کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0