آکادمی هلاکوئی
1400/12/25
09:10
پیشنهاد جامعه MakerDAO برای جایگزینی توکن حاکمیتی MKR

جامعه ای که پشتوانه پلتفرم غیرمتمرکز استیبل کوین…

جامعه ای که پشتوانه پلتفرم غیرمتمرکز استیبل کوین MakerDAO قرار دارد، در حال بررسی یک تغییر عمده توکنومیک است که می تواند جایگزین توکن حاکمیتی آن یعنی MKR شود.


پیشنهادی در انجمن MakerDAO توسط رهبر جامعه “تامین پول” در ۱۴ مارس(۲۳ اسفند) ارائه شد که یک مکانیسم اقتصادی توکن جایگزین را ترسیم می کند. اگر پروپوزال رای بیاورد، پروتکل می تواند توکن حاکمیت فعلی خود، MKR، را با توکن جدیدی به نام stkMKR جایگزین کند.


پاسخ‌های زیادی به این پیشنهاد در عرض چند ساعت پس از ارسال آن داده شد که بیشتر آنها مثبت و در رابطه با نکات فنی راه‌حل بود. از مرحله پیشنهاد و بحث، باید به عنوان MIP (پیشنهاد بهبود سازندگان) برای رای گیری رسمی توسط دارندگان MKR ارائه شود که معمولا دو هفته طول می کشد.


پیشنهاد استیکینگ به برخی از مسائل و ناکارآمدی‌های مدل توکنومیکس فعلی می‌پردازد، که مکانیزم «خرید و سوزاندن» را اجرا می‌کند.


همچنین طبق «تامین پولی» که گفته شده که صدور MKR می‌تواند در جهت بهبود پروتکل باشد. سیستم فعلی همچنین بازدارندگی محدودی در برابر حملات حکومتی یا دستکاری در رای گیری دارد.


11111111 1 300x248 - پیشنهاد جامعه MakerDAO برای جایگزینی توکن حاکمیتی MKR

راه حل پیشنهادی یک توکن stkMKR جدید است که جایگزین MKR به عنوان توکن حاکمیت اصلی MakerDAO می شود که به عنوان یک توکن سهام یا اوراق قرضه صادر شده برای کسانی که MKR را برای اهداف حاکمیتی سپرده گذاری کرده اند عمل می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0