آکادمی هلاکوئی
1401/05/02
08:30
کوین بیس شاهد افزایش حجم محصولات آتی بیت کوین نانو خود است

حجم معاملات اسپات کوین بیس از ۲۰۰ میلیارد…

حجم معاملات اسپات کوین بیس از ۲۰۰ میلیارد دلار در می ۲۰۲۱ به ۵۹ میلیارد دلار در جولای کاهش یافته است. اما واحد مشتقات جدید آن شاهد ورود معامله‌گران خرد جدید به محصولات آتی بیت‌کوین «نانو» خود است که طی هفته گذشته سه روز متوالی رکورد زد.


کوین بیس محصول آتی نانو بیت کوین خود را در ماه ژوئن عرضه کرد. قرارداد آتی تسویه نقدی نشان دهنده ۱/۱۰۰ بیت کوین است و بین تعدادی از کارگزاران خرده فروشی از جمله Wedbush، EdgeClear و NinjaTrader معامله می شود.


بوریس ایلیسکی، رئیس صرافی مشتقات کوین بیس در زمان عرضه این محصول گفت: «این به سرمایه اولیه کمتری نسبت به محصولات آتی سنتی نیاز دارد و فرصتی واقعی برای گسترش قابل توجه مشارکت خرده‌فروشی در بازارهای آتی کریپتوهای تحت نظارت ایالات متحده ایجاد می‌کند.


حجم واقعی معاملات آتی نانو در ۱۹ جولای پس از چند روز افزایش به ۲۱۷,۰۴۵ رسید، اما داده های بلومبرگ نشان می دهد که حجم قراردادها در ۲۲ جولای به ۱۱۷,۴۹۳ کاهش یافته است. حجم معاملات در بیشتر ماه های ژوئن و ژوئیه زیر ۵۰,۰۰۰ قرارداد در روز بود. طبق ایمیل ارسال شده توسط تیم فروش کوین بیس، این شرکت از زمانی که شرکای کارگزاری خرد هفته گذشته تلاش‌های بازاریابی/تبلیغی را آغاز کردند، شاهد افزایش فعالیت‌ها بود.


کوین بیس امسال پس از تصاحب FairX، یک ارائه دهنده مشتقات که توسط کمیسیون معاملات آتی کالا تنظیم می‌شود، وارد بازار مشتقات کریپتو شد. این شرکت با رقابت شدیدی با شرکت هایی مانند FTX و CME Group مواجه است که ده ها میلیارد دلار در ماه معاملات آتی بیت کوین انجام می دهند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: theblock


انتهای خبر

0
0