بورس پرس
1402/01/29
08:39
توقف نماد "وبانک، اخابر" و ۱۳ شرکت دیگر + تعلیق و تمدید تعلیق دو سهم

نمادهای "وبانک و اخابر" به همراه ۱۳ شرکت دیگر بورسی و فرابورسی بسته و دو سهم نیز مشمول تعلیق و تمدید تعلیق تا نیمه اردیبهشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در چهارمین روز کاری هفته، نماد شرکت های آسیاتک،آهنگری تراکتورسازی، داروسازی کوثر، سنگ آهن گهر زمین، برق و انرژی پیوندگستر پارس و تپسی به دلیل اعلام رویدادی مهم برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های مخابرات ایران، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، شیشه و گاز و سرامیک‌های‌صنعتی اردکان برای یک روز و قند ارومیه، بانک سرمایه ، نیرو سرمایه ، احیاء صنایع خراسان و سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز برای دو روز کاری از تابلو خارج شدند.


نماد معاملاتی بیمه حکمت صبا تا ۱۳ اردیبهشت تعلیق و تعلیق پدیده شاندیز که از ۱۸ بهمن سال با توقف و تعلیق مواجه است تا ۱۳ اردیبهشت تمدید شد.


بازارگردانی سهام بانک شهر و صنعت روی زنگان هم شروع شد.


ابطال بدون توضیح بخشی از معاملات دیروز سهام شرکت های بورسی و فرابورسی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، سیمان ایلام،تجارت الکترونیک پارسیان،به پرداخت ملت، فولاد خوزستان(فخوز)، تامین ماسه ریخته‌گری(کماسه)، گروه صنعتی سپاهان، مهندسی فیروزا، دارویی تهران شیمی، نساجی بروجرود و نئوپان ۲۲ بهمن شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0