بورس پرس
1401/04/14
14:16
"فرود" با میانگین ۴ هزار و ۱۱۷ ریالی کشف قیمت شد / آمار خریداران

عرضه اولیه فولاد شاهرود با ۱۳۵ میلیون سهم انجام شد و طی آن هر سهم نهمین شرکت جدید با میانگین قیمت ۴ هزار و ۱۱۷ ریالی توسط ۴۴ صندوق سرمایه گذاری معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شاخص بورس در حالی امروز به افزایش ۳.۹ هزار واحدی بسنده کرد و همچنان نشانه ایی از امید به آینده را به نمایش نگذاشت که طبق برنامه اعلامی، ۵ درصد از سهام فولاد شاهرود شامل ۱۳۵ میلیون سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه شد.


براساس این گزارش ، عرضه "فرود" با شرایطی چون قیمت پایه ۳۲۰ تومانی ( بدون سقف قیمتی ) و حداکثر سهمیه ۶ میلیون و ۷۵۰ سهمی صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و صندوق های مشترک همراه بود و بعد از سفارش گیری دو ساعته با میانگین قیمت ۴ هزار و ۱۱۷ ریالی معامله شد .


در این رویداد بیشترین و کمترین قیمت درخواستی در محدوده ۵۴۰ تا ۳۸۰ تومانی هر سهم بود و در برابر تقاضای ۸۹ صندوق سرمایه گذاری ، ۴۴ صندوق با درآمد ثابت و مشترک حاضر به خرید سهام این شرکت با سرمایه ۲۷۰ میلیارد تومانی شدند.


طی سال جاری سهام ۸ شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا ، سیمان آبیک ، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فرانسوز یزد و پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)، عرضه اولیه شده اند فولاد شاهرود هم نهمین هشتمین سهم جدید سال بشمار می رود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0