آکادمی هلاکوئی
1400/06/30
09:20
خبری بزرگ برای ترون، بالاخره دویچه بورس، ETN ترون (VTRX) را لیست می کند

جاستین سان (Justin Sun)، مدیرعامل مشهور TRON، در…

جاستین سان (Justin Sun)، مدیرعامل مشهور TRON، در توییت اخیر خود اظهار کرد، خوشحال است که به همه بگوید VTRX به زودی در دویچه بورس در دسترس خواهد بود! این یک موفقیت بزرگ است زیرا دویچه بورس بزرگترین بورس اوراق بهادار اروپا می باشد.


طبق نامه سرگشاده جاستین سان، VanEck TRON ETN قبلا تاییدیه خود را از دویچه بورس دریافت کرده است و در ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) در Xetra به نمایش در می آید. علاوه بر این، VTRX همچنین در حدود ۱۴ کشور اتحادیه اروپا و بازارهایی مانند زوریخ، پاریس و آمستردام در دسترس خواهد بود.


دویچه بورس که در خط همیشه در پذیرش دارایی های دیجیتالی پیشرو بوده است، شهرت خوبی در صنعت تبادل ارزهای رمزنگاری شده دارد. با این اوصاف، فهرست موفقیت آمیز VTRX در بستر مبادله به وضوح اکوسیستم رمزنگاری قوی ترون را ثابت می کند. با نشان دادن برنامه موفق خود برای گسترش نقشه راه جهانی خود حتی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.


از سوی دیگر، VanEck یک نام آشنا در بازار مبادلات رمزنگاری است. در واقع، این یکی از اولین شرکت های مدریت دارایی است که درخواست ETF بیت کوین را به SEC ارسال کرده است. علاوه بر این، اولین ETN های بیت کوین (VBTC) را راه اندازی کرد و سپس یک ETN اتریوم (VETH) را برای راه اندازی دنبال کرد. در حال حاضر با ترون (VTRX)، دستاورد بعدی در لیست خود، بیشتر نشان می دهد که چگونه بازار ترون را به عنوان یکی از پلتفرم های پیشرو بلاکچین امروزه به رسمیت می شناسد.


گابور گورباکس (Gabor Gurbacs)، مدیر استراتژی دارایی های دیجیتال در VanEck می گوید؛


“ما از راه اندازی یک ETP در TRX به دلیل افزایش استفاده از شبکه و پذیرش کاربر بسیار هیجان زده هستیم. ETP ها دسترسی به بازار با کیفیت بالا، شفافیت و چارچوب های قانونی قوی برای دسترسی به دارایی های دیجیتالی مانند TRX را ارائه می دهند.”


ترون همچنین گزارشی با عنوان “TRON Crypto ETFs” منتشر کرد که همه چیز را که کاربر باید در مورد لیست ترون ETN در دویچه بورس بداند توضیح می دهد. در اینجا شما میتوانید اطلاعات بیشتری راجع به آن بخوانید.


در پایان، سان گفت که ماموریت او این است که “تلاش کند تا رشد پایدار را برای صنعت نوپا با نقش تعیین کننده آن در شکل گیری آینده Web۳.۰، فراهم نماید.”




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora.com



انتهای خبر

0
0