بورس۲۴
1401/10/12
10:01
تغییر کاربری زیرمجموعه «بشهاب» برای تولید لامپ های LED

دژکام گفت: تولید لامپ های LED درجهت توسعه فعالیت های این شرکت به شمار می رود، بنابراین کارخانه خزرشید، تغییر کاربری داده و بر تولید این محصول تمرکز کرده است.

تغییر کاربری زیرمجموعه «بشهاب» برای تولید لامپ های LED

بورس۲۴ : دژکام گفت: تولید لامپ های LED درجهت توسعه فعالیت های این شرکت به شمار می رود، بنابراین کارخانه خزرشید، تغییر کاربری داده و بر تولید این محصول تمرکز کرده است.


بهمن دژگام مدیرعامل پارس شهاب با اشاره به برنامه های توسعه ای و سیاست های تولیدی این شرکت به خبرنگار بورس۲۴ اظهار داشت: تعدادی از محصولات بشهاب از رده خارج شده و دیگر نیاز مصرفی و بازار ندارند. بنابراین به ایجاد تنوع در بسته تولیدات روی آورده و به تولید انواع لامپ های LED اقدام شد.


وی تغییر کاربری برخی کارخانه های زیرمجموعه را در جهت اجرای این سیاست عنوان کرد و افزود: تغییر فعالیت کارخانه خزرشید یکی از این اقدامات به شمار می رود و از منظر اقتصادی بهترین گزینه به شمار می رفت.


دژکام تصریح کرد: به دلیل تازه تاسیس بودن خزرشید، می توان از معافیت مالیاتی این مجتمع تولیدی بهره برد، بنابراین سرمایه جدیدی را به این شرکت وارد کردیم.


وی با اشاره به دیگر سیاست ها و برنامه های آتی بشهاب ادامه داد: درصدد بوده تا در بازه زمانی میان مدت پارس شهاب بزرگترین شرکت صنعت روشنایی و لامپ تبدیل شود و جایگاه رهبری بازار را بر عهده گیرد.


مدیرعامل پارس شهاب از راه‌اندازی خطوط تولید پیشرفته با اخذ فناوری‌های نوین در جهت تامین روشنایی و ساخت محصول خبر داد و گفت: به همین منظور شاهد تغییرات بسیاری در ساختار شرکت اعم از کارخانجات، تولیدات، بازار، نحوه توزیع و... خواهیم بود.

انتهای خبر

0
0