آکادمی هلاکوئی
1400/05/28
19:30
صرافی کوین بیس در ژاپن همراه با سپرده های سریع MUFG راه اندازی می شود

صرافی کوین بیس(Coinbase) با هیجان زیادی اعلام کرد…

صرافی کوین بیس(Coinbase) با هیجان زیادی اعلام کرد که در ژاپن راه اندازی می شود. این صرافی رمزارز، حرف دلش را در یک پست وبلاگ و توییت بیرون ریخت.


Coinbase Launches in Japan 232x300 - صرافی کوین بیس در ژاپن همراه با سپرده های سریع MUFG راه اندازی می شود

برترین صرافی رمزارز ایالات متحده خوشحال است که سرانجام وارد مرزهای ژاپن می شود. به عنوان نقل قولی مختصر و مفید از این توییت : ” کوین بیس مشتاقانه منتظر همکاری با یکی از اولین کشورهایی است که رمزارز را با آغوش باز پذیرفته است.”


این صرافی امیدوار است دامنه خود را با یکی از بزرگترین بازارهای جهان از نظر حجم معاملات رمزارز، گسترش دهد. به خصوص، راه اندازی Coinbase در ژاپن به لطف شریک جدید آن است.


اگر بخواهیم وارد جزئیات شویم، این صرافی با یک غول در بخش بانکی یعنی گروه مالی میتسوبیشی یو اف جی(Mitsubishi UFJ) آغاز به مشارکت کرد. با این کار، بانک شروع به ارائه خدمات تبدیل پول نقد به دارایی دیجیتال و بالعکس(on-and-off ramp) برای کاربران Coinbase در ژاپن می کند. این سرویس با نام MUFG Quick Deposit شناخته خواهد شد.


برایان آرمسترانگ(Brian Armstrong)، مدیرعامل کوین بیس، گفت که Coinbase ابتدا خدمات خرد را به بازار جدید خود عرضه می کند. وی می گوید که کوین بیس ۵ دارایی برتر را بر اساس حجم معاملات به ارمغان می آورد. این دارایی ها شامل بیت کوین(BTC)، بیت کوین کش(BCH)، اتریوم(ETH)، لایت کوین(LTC) و استلار(XLM) می باشد.


علاوه بر این، Coinbase می گوید که در نهایت خدمات و رمزارز های بیشتری را در ماه های آینده به لیست اضافه می کند. پست وبلاگ حتی تایید بر این دارد که استراتژی جهانی کوین بیس تضمین می کند که ساده ترین و قابل اعتمادترین صرافی در ژاپن باشد.


همچنین تاکید می کند که به طور کامل با تمام مقررات محلی مطابقت دارد. این یک بیانیه مهم است زیرا کمیسیونر آژانس خدمات مالی(FSA) فقط یک هفته پیش بیانیه جالبی ارائه داد.


جونیچی ناکاجیما(Junichi Nakajima) گفت “ژاپن به این زودی مقررات رمزارز خود را تسهیل نخواهد کرد.” از این رو، توجه به این نکته ضروری است که کوین بیس با وجود قوانین سخت گیرانه بر رمزارز، وارد بازار ژاپن شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coinquora.com


انتهای خبر

0
0